Sagen er den at vi har været rigtig rigtig utilfredse med vores børnehave... Det startede allerede da den store begyndte der, den der hygge godmorgen velkomst som hun normalt fik i dagplejen var afløst af 'NAvn.... Kom herind, mor er gået'
-ingen vink, ingen følelse af nogen var glade for og se hende...
Da hun kom i en afdeling for de lidt større, var det så hun behyndte og komme fngeren i munden, eller hive min frakke op og gemme sig under den, ville ofte ik afsted osc... vi begyndte og mistænke noget ADHD, da jeg selv har.. men de så ingen tegn.... Og vi begyndte og se at det kun var i nærmeste familie hun havde de udsving ,,, i de trygge relationer....
Da jeg en dag besluttede at kontakte børnepsykologen og fik talt med hende synes hun vi skulle tage fat i problematikken, og holdte møde med børnehaven, som absolut bare så en god pige.....
Selvom når jeg hentede/afleverede kunne vi være i garderoben i 15-20 min for og finde sko, få tingene på plads osv. Da hun hver gang nogen gik forbi mistede fokus,... Når jeg hentede hende sad hun altid kun halvt på stolen, vippede, sparkede med fødderne osv
Men alt det er mundet ud i at en børnepsykiater der ADD, og i næste uge er der møde med børnepsykologen....
Mødet med børnepsykiateren i december, har de valgt muligvis IKKE at deltage i... Da deres skema ikke er lavet 'rigtigt' de ting de har ku se har de ik skrevet på, og den ene pædagog siger hun slet ik husker og sku ha udtalt sig overhovedet.....
Behøver jeg og sige at jeg er frustreret.....????
Men de har umiddelbart ik lyst til og komme til mødet med psykiateren....
Den mindste er meget udadvendt, og er desværre meget hypermobil. . ... Dette kan ikke undgåes og ses, da hun nærmest går på anklerne.....
De så ingen grund til og få fysioterapeuten på hende, fra hun var spæd, ik før jeg selv gik ind og sagde at jeg selv ville ringe.... Nu hjælper de hende så ik i sko, hvilket betyder hun tit går uden... Så ingen støtte...... Eller har taget dem på som grise tæer....
Det hele er spidset godt til og den lille er skrevet op i en børnehave pr 1/6 når den store skal i skole,... Så vi kan komme væk derfra... ..
Men min samvittighed er ik god.. Har det skidt med og flytte hende.... Selvom psykiateren sagde jeg hellere skulle leje mig ind ude i boxit.... Det ville mine børn ha bedre af.....