Blødning en uge før tid.... Andre som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige været i bad, hvor jeg opdagede jeg blødte en smule. testede positiv på æl-test sidste søndag, og vi er dækkede godt ind hvad angår Sex.... 

Eftet badet oplever jeg nu en smule prikken i venstre side af underlivet. Tør ikke håbe for meget, men efter vi nu har prøvet i snart to år, kunne jeg godt bruge lidt solstrålehistorier om andre som har oplevet at bløde, hvor det viste sig de var gravide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

M&N

Anonym skriver:

Jeg har lige været i bad, hvor jeg opdagede jeg blødte en smule. testede positiv på æl-test sidste søndag, og vi er dækkede godt ind hvad angår Sex.... 

Eftet badet oplever jeg nu en smule prikken i venstre side af underlivet. Tør ikke håbe for meget, men efter vi nu har prøvet i snart to år, kunne jeg godt bruge lidt solstrålehistorier om andre som har oplevet at bløde, hvor det viste sig de var gravide

Ja jeg havde lidt blod på papiret en aften og dagen efter kom min menstruation! 1 uge for tidligt - og havde haft ægløsning 3 dage forinden

Anmeld

16. oktober 2013

Vilgerneværegravid

Det kan være implantationsblødning

Anmeld

16. oktober 2013

Vilgerneværegravid

Der kan sagtens komme en lille blødning, når ægget sætter sig fast. Det sker cirka en uge efter ægløsning/befrugtning

Anmeld

16. oktober 2013

Karoline27

Jeg følger lige med her

krydser for dig!

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Ja jeg havde lidt blod på papiret en aften og dagen efter kom min menstruation! 1 uge for tidligt - og havde haft ægløsning 3 dage forinden

det er simpelthen så træls når ens krop bare ikke gør som den skal!! 

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Karoline27 skriver:

Jeg følger lige med her

krydser for dig!

Tak og i lige måde kan jeg vel gætte mig til

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Der kan sagtens komme en lille blødning, når ægget sætter sig fast. Det sker cirka en uge efter ægløsning/befrugtning

Håber det er det. Har googlet nettet tynd for at finde frem til alle mulige gode historier omkring sådan en blødning. I det mindste bare for at beholde håbet. Har endnu ikke set skyggen af min mens, men oplever en masse prikken/stikken i underlivet til tider, så håååååber sådan

Anmeld

17. oktober 2013

Jibbe

Ved min første graviditet oplevede jeg det.
Lægen kaldte det en implatationsblødning når ægget sætter sig fast. Så held og lykke og håber det er det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.