Se hva bedstefar har købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Vingummien

Min mor var lige forbi med et sæt tøj min far har fundet til Emil, er altså ik hver dag at min far køber tøj, og slet ik børnetøj hehe, har han aldrig gjort heller ik da vi var små og så har han købt til Emil. Min mor sagde at min far slet ik ku stå for det, er da også fin.
Er godt nok i str 2, så går lidt før han kan passe det, men er da rigtig sødt gjort.

Og så lige et billed af Emil som står og roder i søsters seng. pilfinger er han

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Jules

Ihhh altså da...Sikke en glædelig overraskelse hva Der skal godt nok meget til mænd køber tøj.... Det eneste Viktors far har købt er en sweater som var sat 70 % ned...Hehe... Så det var nok kun fordi den var billig...Hihi.

Han skal nok blive fin i det om et årstid
Så så Emil...Ikke pille i pige ting...Tsk tsk

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Hvor skønt...er så sødt når de gamle bedstefædre gør sådan noget-smiler- og hvor er det bare sødt...rigtig mandetøj fra mand til mand-smiler

Anmeld

22. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Ihhh altså da...Sikke en glædelig overraskelse hva Der skal godt nok meget til mænd køber tøj.... Det eneste Viktors far har købt er en sweater som var sat 70 % ned...Hehe... Så det var nok kun fordi den var billig...Hihi.

Han skal nok blive fin i det om et årstid
Så så Emil...Ikke pille i pige ting...Tsk tsk

He he tror aldrig frank har købt tøj til Emil

Anmeld

22. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Hvor skønt...er så sødt når de gamle bedstefædre gør sådan noget-smiler- og hvor er det bare sødt...rigtig mandetøj fra mand til mand-smiler

Ja, sådan rigtig mandetøj hehe. Måske det hænger sammen med min far har været i militæret

Anmeld

22. juli 2009

Jules

suanne85 skriver:

He he tror aldrig frank har købt tøj til Emil

Det er vel heller ikke nødvendigt??? Bare de punger op med penge så vi kan købe det....Hihi

Anmeld

22. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Det er vel heller ikke nødvendigt??? Bare de punger op med penge så vi kan købe det....Hihi

Hehe ja

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja, sådan rigtig mandetøj hehe. Måske det hænger sammen med min far har været i militæret

Kunne være derfor.. min far komme med en tennisketcher til min den ældste da han lige var blevet født...de er sgu sjove de bedster...griner

Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Kunne være derfor.. min far komme med en tennisketcher til min den ældste da han lige var blevet født...de er sgu sjove de bedster...griner

Knus..

He he baby tenniss Ja de får nogle sjove ideer nogle gange

Anmeld

22. juli 2009

Cris

Neeeeejjj! Hvor sød af ham!!!! Så må I finde på et eller andet småt til at overreske ham også! Hvor er det dejligt, når bedsterne tænker på de små!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.