Så blev det heller ikke denne gang..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Baby-Dreamer

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer sødeste.. 

Tak søde..

Nu skal BP bare overståes imorgen, så jeg kan få grædt og komme videre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Kløver

Baby-Dreamer skriver:

I følge clearblue er der på dagen for forventet mens, hvilket vil sige 4+0, hvilket vil sige idag, 99,9% chance for korrekt resultat..

Og ikke at jeg ikke er glad for de opmuntrende ord.. Men løbet er vist kørt for denne gang..

Ok bare glem det, prøvede bare at hjælpe, men du kan læse på min-mave hvis der er under uge for uge

Anmeld

14. oktober 2013

Manna

14. oktober 2013

Baby-Dreamer

Maja84 skriver:

Ok bare glem det, prøvede bare at hjælpe, men du kan læse på min-mave hvis der er under uge for uge

Det var bestemt ikke sådan ment.. Jeg tør bare ikke håbe på et mirakel.. I sidste forsøg endte det galt, og der havde jeg et forholdsvis lav HCG ved BP.. Så føler at jeg er nødt til at forberede mig selv på at det ikke er lykkedes.. 

Men er super glad for opbakningen, og det kunne da være dejligt med et lille mirakel..

Anmeld

14. oktober 2013

Kløver

Baby-Dreamer skriver:

Det var bestemt ikke sådan ment.. Jeg tør bare ikke håbe på et mirakel.. I sidste forsøg endte det galt, og der havde jeg et forholdsvis lav HCG ved BP.. Så føler at jeg er nødt til at forberede mig selv på at det ikke er lykkedes.. 

Men er super glad for opbakningen, og det kunne da være dejligt med et lille mirakel..

Undskyld, er lidt hormon hys lige pt, jeg krydser og håber, men forstår godt du vil undgå at blive alt for skuffet, men skuffet bliver man jo

Anmeld

15. oktober 2013

tweety2060

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.