9 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg er gået hele 9 dage over tid og absolut ingen tegn på mens. Plejer at få ondt gerne en uge inden forventet mens. 

Jeg tog en graviditets test igår morges og den var bragende negativ. Har været gravid før, hvor jeg testede positivt 9+3.

Helt ærligt hvad kan det skyldes? Er så frustret, da det ikke er en ønsket graviditet på nuværende tidspunkt. Vi har et barn på 9 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du først kunne teste positiv så sent sidst, så er der jo en god chance for at du måske er gravid igen. Jeg ville smutte til lægen og få vished, især når i ikke ønsker et barn lige nu. 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvis du først kunne teste positiv så sent sidst, så er der jo en god chance for at du måske er gravid igen. Jeg ville smutte til lægen og få vished, især når i ikke ønsker et barn lige nu. 

Tror også det ender med jeg ringer til lægen. Kan jeg godt bede om at få taget en blodprøve når jeg kun er gået 9 dage over tid? 

Tænket egentlig på, om det er muligt at kroppen på en eller anden måde kan springe en cyklus over. Giver det mening?

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tror også det ender med jeg ringer til lægen. Kan jeg godt bede om at få taget en blodprøve når jeg kun er gået 9 dage over tid? 

Tænket egentlig på, om det er muligt at kroppen på en eller anden måde kan springe en cyklus over. Giver det mening?

Det ved jeg ikk om den kan, men vil helt klart mene at du godt kan få en blodprøve langt de fleste ville jo kunne teste positivt nu, hvis det var, så jeg synes du skal få det be-/afkræftet. Hvis du skal have abort er der jo også en tidsfrist at tænke på.

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det ved jeg ikk om den kan, men vil helt klart mene at du godt kan få en blodprøve langt de fleste ville jo kunne teste positivt nu, hvis det var, så jeg synes du skal få det be-/afkræftet. Hvis du skal have abort er der jo også en tidsfrist at tænke på.

Tak for det. 

Men vågnede i nat med en masse mave kramper og her til morgen begyndte jeg at bløde voldsomt. Så er heldigvis ikke gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.