Dåbsønsker til barn nr. 3...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvad skal man dog finde på?

Vi skal holde barnedåb til Januar og er i den forbindelse begyndt at tænke lidt i invitationer og ønsker, men vi mangler jo ikke noget, hvad skal jeg finde på at skrive på ønskesedlen?

Den eneste jeg har på, er en dåbsrulle som vores andre børn også har fået i dåbsgave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Anonym skriver:

Hvad skal man dog finde på?

Vi skal holde barnedåb til Januar og er i den forbindelse begyndt at tænke lidt i invitationer og ønsker, men vi mangler jo ikke noget, hvad skal jeg finde på at skrive på ønskesedlen?

Den eneste jeg har på, er en dåbsrulle som vores andre børn også har fået i dåbsgave...

Hej :-)

Tillykke med den lille! Jeg har for ikke lang tid siden skrevet et indlæg om gaver - og dåbsgaver. Tag et kig her, MammShop, og du kan måske blive inspireret :-)

Kh. Mette

Anmeld

14. oktober 2013

Aabye

Vi fik et flag i dåbsgave til vores.. Sådan et der er indgaveret med navn og fødselsdato.. Vi er rigtig glade for dem og har dem stående fremme.. De kommer på bordet hver gang der er en af dem der har fødselsdag

Anmeld

14. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man kan købe de sødste puder med navn, dato og vægt på her https://www.facebook.com/#!/myggens.systue.376?fref=ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.