babyolesen skriver:
Ja! Som overskriften siger. Har du mærket nogen tegn på graviditet, eller det du trodede var graviditet?
vil sige både ja og nej

Har været igennem to inseminerins forsøg,
ved første IUI følte jeg mig så sikker på at der var en graviditet ca 4 dage før testdag, og gik med sommerfugle i maven for at få svar. Jeg havde symptomer som træthed, ømme brystvorter, mild hovedpine og tiltagende kvalme.
dagen efter altså 3 dage før testdag får jeg stærke menssmerter og min menstruation kommer nogle timer efter

ved næste forsøg var jeg meget bedre til at koble hovedet fra og sagde faktisk til mig selv hele tiden at jeg ikke var gravid. havde ikke nogen særlige symptomer udover lidt træthed og lidt små kvalme, 5 dage før testdag begynder de samme stærke menssmerter at komme og jeg tænker at løbet er kørt. men mens kom ikke efter to dage og jeg begyndte at have mere og mere kvalme om morgenen og var bare sådan rigtig irritabel . 3+5 blev jeg så pisse sur på min krop at jeg tænke nu tager jeg sku bare den test, så kan vi se den er negativ og så begynder jeg nok snart at bløde, MEN den var sørme fint positiv, og idag sidder jeg og har 19 dage til termin med en lille dreng.

Min krop har mange mange gange løjet sig gravid gennem hele vores forsøgsperiode på ca 2½ år , men kan bare ikke finde ud af at koble hovedet fra særlig langt tid af gangen.
men det kan altså lykkedes alligevel

Anmeld