20 dage til verdenspremieren!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så er datoen krydset af i kalenderen, p-ringen er smidt til fordel for mere upraktisk prævention så kroppen kan indstille sig, familien og vennerne er advarede og rygestoppet er bestilt hos hypnotisøren. Vi er KLAR til start!!!

Vi render begge to rundt og kysser og krammer hinanden og  vi smiler hele tiden over vores lille "hemmelighed"... Vi kan næsten ikke vente!!!

D.10. august er det nemlig verdenspremiere på Monica og Niklas' babyprojekt!!! 

Det er sandt - vi er nu så tæt på launch at jeg kan se datoen ude i horisonten. Det er stort - det er monumentalt!!! A small step for mankind - men et kvantespring for os!!! Vi skal lave vores første barn - et rigtigt barn!!! Et af dem  som man ikke kan få byttet igen - som ikke er til låns og som der ingen garanti er på!!!

Nå, men ville bare meddele at i alle er inviteret med til premieren i kraft af at I får alle mine tossede tanker, følelser og spørgsmål serveret hjem til døren indpakket i knitrende baby.dk-cellophan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

FrkC

Hvor spændende.. Held og lykke med projektet c",)

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Ej...ih altså...hvor spændende...held og lykke...glæder mig til at sige tillykke med den kommende bebs, snart-smiler
Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Rosa skriver:

Så er datoen krydset af i kalenderen, p-ringen er smidt til fordel for mere upraktisk prævention så kroppen kan indstille sig, familien og vennerne er advarede og rygestoppet er bestilt hos hypnotisøren. Vi er KLAR til start!!!

Vi render begge to rundt og kysser og krammer hinanden og  vi smiler hele tiden over vores lille "hemmelighed"... Vi kan næsten ikke vente!!!

D.10. august er det nemlig verdenspremiere på Monica og Niklas' babyprojekt!!! 

Det er sandt - vi er nu så tæt på launch at jeg kan se datoen ude i horisonten. Det er stort - det er monumentalt!!! A small step for mankind - men et kvantespring for os!!! Vi skal lave vores første barn - et rigtigt barn!!! Et af dem  som man ikke kan få byttet igen - som ikke er til låns og som der ingen garanti er på!!!

Nå, men ville bare meddele at i alle er inviteret med til premieren i kraft af at I får alle mine tossede tanker, følelser og spørgsmål serveret hjem til døren indpakket i knitrende baby.dk-cellophan

Uh, hvor bliver det spændende, så er det bare med at holde allesammen opdaterede!

Anmeld

22. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ih, hvor bliver det spændende

Held og lykke med projektet...

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Du er simpelthen så skøn!
hvis ikke sådan et indlæg får en til at smile, så skal man altså gå i seng igen!
glæder mig rigtig meget til at følge med, og høre alle tanker følelser og fremskridt!
Indtil da, RIGTIG god fornøjelse, og alle mine fingre er krydsede for Jer
Stor knuser, Caroline

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Tusind tak, piger! Kan slet ikke rigtigt tænke på andet - hvor er det bare en fantastisk følelse at vide at DENNE gang er det HELT rigtigt! Efter min uplanlagte graviditet med følgende SA for 4,5 år siden og mareridtet der fulgte har jeg længtes efter den dag hvor jeg kunne begynde at glæde mig. Dengang lovede jeg mig selv højt og helligt at næste gang jeg skulle tisse på en pind (Roskildefestivalen undtaget ) skulle drømmemanden i tykt og tyndt stå udenfor og krydse alt hvad krydses kunne for de to streger. Intet andet var godt nok! Og jeg har virkelig fået mit ønske opfyldt. Der bliver ingen ups' er, ingen ulykkelig Monica og ingen kæreste som går MIA på mig hvis det skulle gå galt igen...

Rosa - som blev vækket med et kys på panden og en kaffe latte i sengen...

Anmeld

22. juli 2009

Munder

ihhh, er det allerede så tæt på august. Det bliver da spændende at følge projekt baby på sidelinien

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

Du er simpelthen så skøn!
hvis ikke sådan et indlæg får en til at smile, så skal man altså gå i seng igen!
glæder mig rigtig meget til at følge med, og høre alle tanker følelser og fremskridt!
Indtil da, RIGTIG god fornøjelse, og alle mine fingre er krydsede for Jer
Stor knuser, Caroline

Du er sgu en sukkermus, Caro!!! 

Anmeld

22. juli 2009

FrkT

Nørj et dejligt indlæg. Man kan tydeligt høre du glæder dig til at komme igang. Og det kan jeg godt forstå
Glæder mig til at følge dig gennem op og nedture, forhåbentlig flest opture  Og glæder mig til forhåbentligt snart at kunne ønske dig tillykke med de to streger.
Rigtig mange gange held og lykke herfra. Krydser alt hvad krydses kan for at jeres drøm kommer i opfyldelse snarest muligt!

Stort knus fra Thilde, som selv har været igang i 4 måneder og gerne snart ser to streger på SIN test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.