Hej piger, jeg står i den situation at vi lige har købt hus, vi får nøglen snart hvilket bliver så skønt!
Min far har været skrevet op i 1 år på at få en ny lejlighed, men intet er sket, han bor til leje ved en privatudlejer, der er svamp i hele hans lejlighed, vand der kommer om af toiletristen hver gang han er i bad og der kommer en slamsuger ca hver 14 dag, fordi bygningen er så ødelagt! Udlejeren er ligeglad, der er endda skrevet klager over svampen til kommunen, men udlejeren redder sig altid ud af det... Min far er blevet alvorligt syg af at bo der, bla har han fået konstateret svamp i halsen pga det skimmelsvamp der er, lægen har sagt at han SKAL væk fra den lejlighed for at blive rask igen! - Jeg har idag ringet til boligselskabet og de har sagt de kan skaffe en lejlighed til ham om højst 6 måneder! Så er det jeg tænker om ikke han kan komme ud til os og bo indtil da? For at han ser hans børnebørn, (da jeg ikke brød mig om at tage dem med der hen) og fordi jeg ønsker at han har det godt..
Men har hørt at udlejeren er rigtig svinsk, og jeg frygter at hvis vi opsiger hans lejlighed nu så vil hun kræve en masse penge osv, og at vi maler lejligheden selvom alle væggene er fyldte med svamp!
Ved ikke hvad jeg ønsker af svar af dette indlæg, men nogle der ved hvad jeg kan gøre? Lyder det som en god ide? Eller er jeg helt ude og skide?!? 
Tak fordi du læste så langt. 
Anmeld