er jeg bare meget følsom lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

B&J

Yurie skriver:

ja, for vi havde aftalt det hele, manglede bare betaling og hun sagde jo at hun ville vente. så det er meget øv.. men jeg overlever. jeg synes bare ikke at det er en ok måde hun har gjort det på

nej det er træls især når du havde glædet dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

jeg sagde irriteret.. og vi havde udvekslet alt( og når jeg siger at jeg har ledt efter i evigheder) undtagen pengene.

Jamen så irriteret. Ændrer ikke på mit tidligere indlæg. Sælger kan ikke kende til årsagen og kan tro du havde fortrudt.

Anmeld

13. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Fair nok, der skal åbenbart ikke gå mere end den dag, og selvom at der er problemer og at man ville skrive når der var styr på det, det må jeg så huske næste gang jeg bliver syg under en handel.

men jeg synes stadigvæk at det er irriterende. også bare at hun ikke skrev, at hvis hun ikke hørte noget fra mig senest den næste dag, ville hun sælge dem videre, men bare gjorde det.

Men kan man ikke kontakte sælger trods sygdom?

Anmeld

13. oktober 2013

modesty

Yurie skriver:

Mand hvor har jeg oprettet mange debatter.. nå men jeg vil bare se om det er mig der er følsom omkring det her.

jeg havde fundet mig et par bukser på dba, og sagt til køberen at jeg gerne vil have dem, men jeg skulle lige oprette mobilepay, den virkede så ikke og det sagde jeg til hende, og hun sagde at hun ville vente. jeg har så ikke været inde på dba, fordi det(mobilepay) ikke virkede og ja har været syg) og i dag skriver jeg så til hende at det virker, hvor på hun svarer at hun har solgt dem til en anden og sendt dem.

Jeg er lidt skuffet, lidt irriteret, men ved ikke om jeg kan tillade mig det?? jeg kan huske en anden debat der var om det.. og der blev der sagt at hvis man havde sagt at man ville købe, havde man førsteret.

Hvor lang tid gik der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.