Bedste babylam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Monski

Karina80 skriver:

Hej..

Jeg har nu en dreng på 13 1/2 mdr og har prøvet 2 forskellige babyalarmer. 

Jeg havde den ALLE har. NOVA et eller andet  Som jeg ikke lige er klar over, men den gik i stykker efter en tur på gulvet  Det var et uheld, men vi valgte at købe en ny. 

Vi købte en nabby, som vi kan bruge til vores iPhone, med jeg syntes, efter den nye opdatering til iPhone M.m. At den nemt mister forbindelsen. Jeg har snakket med nabby og de siger, der er en opdatering på vej. Men så i dag, kan vi slet ikke tænde den.. Jeg har igen skrevet til nabby, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg skal gi den en chance eller om jeg skal få pengene tilbage... 

Hvilken alarm har i og er i tilfredse? 

HENVEND HELST VEDR BABYALARMER MAN KAN KØBE I DAG. 

Vi har padwico 850, virkelig god!
Den har lav stråling, vibrator, natlys, talk-back funktion osv. Den er ikke særlig stor og så tror jeg stadig den er på tilbud i babysam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Kløver

Monski skriver:

Vi har padwico 850, virkelig god!
Den har lav stråling, vibrator, natlys, talk-back funktion osv. Den er ikke særlig stor og så tror jeg stadig den er på tilbud i babysam

Er det en indendørs alarm?

Anmeld

14. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
SomViSerDet skriver:

Vi har walkie talkies fra Harald Nyborg. Fungerer perfekt og er billige. Vi har aldrig haft nogle former for problemer med dem, dog skal de i opladeren hver nat, da de kun kan holde strøm i ca. et døgn. 

Dem har vi også. Og klart et af de bedste køb i har gjort i forbindelse med at få børn. 200 kr godt givet ud. Vores ka dog holde strøm i flere dage, uden at sku oplades! Vh stine

Anmeld

14. oktober 2013

Monski

Maja84 skriver:

Er det en indendørs alarm?

Kan ikke huske præcis hvordan det er men mener der står den virker fra -30 til 50 grader

Anmeld

14. oktober 2013

lycly

Vi har den fra Philips. Den er SÅ god, man kan høre alt igennem den, selv barnets vejrtrækning. Men baby enheden er rimelig stor og klodset, men den kan sagtens være i en barnevogn fx

Anmeld

14. oktober 2013

Team Putte

Karina80 skriver:

Hej..

Jeg har nu en dreng på 13 1/2 mdr og har prøvet 2 forskellige babyalarmer. 

Jeg havde den ALLE har. NOVA et eller andet  Som jeg ikke lige er klar over, men den gik i stykker efter en tur på gulvet  Det var et uheld, men vi valgte at købe en ny. 

Vi købte en nabby, som vi kan bruge til vores iPhone, med jeg syntes, efter den nye opdatering til iPhone M.m. At den nemt mister forbindelsen. Jeg har snakket med nabby og de siger, der er en opdatering på vej. Men så i dag, kan vi slet ikke tænde den.. Jeg har igen skrevet til nabby, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg skal gi den en chance eller om jeg skal få pengene tilbage... 

Hvilken alarm har i og er i tilfredse? 

HENVEND HELST VEDR BABYALARMER MAN KAN KØBE I DAG. 

Phillips Avent Den er lidt stor men den har fantastisk lyd og enkel! Hverken min mor eller svigermor risikerer at bestille pizza når den skal betjenes

Anmeld

14. oktober 2013

Elgaard73

Vi havde også Nova før og var faktisk ret godt tilfreds. De var godt brugte da vi overtog dem, men fungerede fint, indtil at vores søn, et par gange havde kylet hans i vores fliser. Jeg ville gerne have haft Nova igen, men var for nærig til at betale så mange penge for noget vi ikke skal bruge ret meget længere (vores søn er snart 2).

Jeg købte i stedet Philips Avent på tilbud til 400 kr og det har jeg ikke fortrudt. Den har super god lyd, talkback, natlys og musik. Eneste minus er at baby delen er lidt stor og så savner jeg temperatur måleren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.