for gamle ægløsnings test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. oktober 2013

Helloo

Har testet med 3 mdr for gamle ægløsning s test. Tog en på cd 21 som var bragende positiv, også har den de her efterfølgende dage blevet negativ.  Jeg tænkte det nok ik gjorde noget når det kun var små 3 mdr. Men alligevel så nager tanken mig om den var falsk positiv.

Hva tænker i piger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Rockertand

Louise6551 skriver:

betydeHar testet med 3 mdr for gamle ægløsning s test. Tog en på cd 21 som var bragende positiv, også har den de her efterfølgende dage blevet negativ.  Jeg tænkte det nok ik gjorde noget når det kun var små 3 mdr. Men alligevel så nager tanken mig om den var falsk positiv.

Hva tænker i piger ?

Det har ingen betydning, udløbsdatoen er som på alle produkter kun vejledende. Slip det, du kan alligevel ikke ændre på det nu.

Hilsen én som testede fint og korrekt positiv på en 3 ÅR for gammel graviditetstest

Anmeld

13. oktober 2013

Helloo

Rockertand skriver:

Det har ingen betydning, udløbsdatoen er som på alle produkter kun vejledende. Slip det, du kan alligevel ikke ændre på det nu.

Hilsen én som testede fint og korrekt positiv på en 3 ÅR for gammel graviditetstest

Det fandme skønt a høre.

Mine sidste cyklusser har nemlig været 68 og 62 dage. Så det vildt at stå med en positiv ægløsnings test på cyklusdag 21 

Anmeld

13. oktober 2013

Familiedrømme

Louise6551 skriver:

Det fandme skønt a høre.

Mine sidste cyklusser har nemlig været 68 og 62 dage. Så det vildt at stå med en positiv ægløsnings test på cyklusdag 21 

Åh jeg høre gerne nærmere hvordan det kommer til at gå. Jeg har også lange cyklusser bag mig men testede positiv æl på cd 22 i denne cyklus men nu på dag over 50 siden mens er der stadig ingen mens eller positiv gtest så forvirringen er total. Troede man ville få mens eller positiv gtest inden for max 16 dage efter æl. 

Anmeld

14. oktober 2013

Helloo

Ambivalent skriver:

Åh jeg høre gerne nærmere hvordan det kommer til at gå. Jeg har også lange cyklusser bag mig men testede positiv æl på cd 22 i denne cyklus men nu på dag over 50 siden mens er der stadig ingen mens eller positiv gtest så forvirringen er total. Troede man ville få mens eller positiv gtest inden for max 16 dage efter æl. 

Ej hvor surt ! Ska nok gi lyd fra mig !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.