Hvilke bilproducenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2013

An&Jo

Vi sidder og kigger på biler herhjemme, da vi lige nu har 2 meget gamle biler, som vi ikke får en skid for hvis vi sælger ved forhandler, men de er samtidig også i en årgang hvor folk ikke er meget for at købe dem privat da de er bange for at de fejler noget..

Selvom vores biler er gamle, så kører de som de skal, og de fejler intet, hvis de gør, så går vi meget op i at få dem lavet, da de bare skal virke.. Det skal min fordi min kæreste kun er hjemme i weekenderne, og jeg ikke selv kan lave den osv, og fordi jeg er meget afhængig af min bil i hverdagen til arbejdet osv..
Min kærestes skal bare kunne køre fordi han 2 gange om ugen kører over 300km i den for at komme til og fra arbejde..

MEN det stoler folk jo selvfølgelig ikke på..

Nu står vi så og gerne vil have helt nye biler, dog mindre.. Vi snakker om en ford fiesta str til mig, og en spark, aygo osv str til min kæreste.. Nogen der ved hvilke producenter der giver en god slat i bytte for gamle biler, uanset alder, stand og str??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Rockertand

An&Jo skriver:

Vi sidder og kigger på biler herhjemme, da vi lige nu har 2 meget gamle biler, som vi ikke får en skid for hvis vi sælger ved forhandler, men de er samtidig også i en årgang hvor folk ikke er meget for at købe dem privat da de er bange for at de fejler noget..

Selvom vores biler er gamle, så kører de som de skal, og de fejler intet, hvis de gør, så går vi meget op i at få dem lavet, da de bare skal virke.. Det skal min fordi min kæreste kun er hjemme i weekenderne, og jeg ikke selv kan lave den osv, og fordi jeg er meget afhængig af min bil i hverdagen til arbejdet osv..
Min kærestes skal bare kunne køre fordi han 2 gange om ugen kører over 300km i den for at komme til og fra arbejde..

MEN det stoler folk jo selvfølgelig ikke på..

Nu står vi så og gerne vil have helt nye biler, dog mindre.. Vi snakker om en ford fiesta str til mig, og en spark, aygo osv str til min kæreste.. Nogen der ved hvilke producenter der giver en god slat i bytte for gamle biler, uanset alder, stand og str??

Toyota kører kampagne med hhv. 40.000 og 27.000 for den gamle bil.

Anmeld

13. oktober 2013

An&Jo

Rockertand skriver:

Toyota kører kampagne med hhv. 40.000 og 27.000 for den gamle bil.

Ja men desværre klarer toyota aygo sig ikke særlig godt i crashtests efter hvad vi er informeret om ved en forhandler, og når manden min kører så langt på en motorvej som han gør, så er crashtests jo også ganske vigtige at følge med i..

Og det er kun på aygo'en de kører det tilbud

Anmeld

13. oktober 2013

Fuglemor

Mener også at chevrolet har kørt med en kampagne men er ikke sikker. Men mon ikke du kan se det på hjemmesiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.