Hvilke graviditets teste fører Rema??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
4 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvilke graviditets teste fører Rema???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

Hvilke graviditets teste fører Rema???

De har vidst deres eget mærke, så vidt jeg lige husker  Mener en pakke med 2 teste koster omkring 30 kr. 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

De har vidst deres eget mærke, så vidt jeg lige husker  Mener en pakke med 2 teste koster omkring 30 kr. 

Tak for dit svar

Fakta er tættere på, men deres teste reagerer åbenbart på det mindste hcg. Så hvis der skulle lidt mere hcg til før testene i Rema 1000 reagerede ville jeg have det bedre med at prøve dem

Anmeld

13. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Fakta er tættere på, men deres teste reagerer åbenbart på det mindste hcg. Så hvis der skulle lidt mere hcg til før testene i Rema 1000 reagerede ville jeg have det bedre med at prøve dem

Altså jeg har i hvert fald dårlige erfaringer med dem fra Fakta ! Så vil helt sikkert råde dig til at vælge nogle andre 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

Altså jeg har i hvert fald dårlige erfaringer med dem fra Fakta ! Så vil helt sikkert råde dig til at vælge nogle andre 

Rema var udsolgt så det blev fakta....

Hvad er dine erfaringer (hvis du vil dele dem).

Anmeld

13. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

Rema var udsolgt så det blev fakta....

Hvad er dine erfaringer (hvis du vil dele dem).

De viste negativt, selv om alle andre teste jeg tog viste positivt - selvom de jo faktisk lover at man kan teste op til 5 dage før tid.. Både rema's og nogle billige fra nettet, kunne fange min graviditet inden Faktas kunne 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

De viste negativt, selv om alle andre teste jeg tog viste positivt - selvom de jo faktisk lover at man kan teste op til 5 dage før tid.. Både rema's og nogle billige fra nettet, kunne fange min graviditet inden Faktas kunne 

Jeg testede med den igår aftes og den var meget pisitiv.... nu håber jeg at spirren holder ved i maven. Tak for dit svar

Anmeld

14. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

Jeg testede med den igår aftes og den var meget pisitiv.... nu håber jeg at spirren holder ved i maven. Tak for dit svar

Stort tillykke !  Hvor er det skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.