Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Harfeletten skriver:.. at du kan se hvor højt dit barn bliver, på hvor høje de er som toårige ?Altså hvis de som 2 årige er 85 cm, så skulle de blive 170 cm. høje i alt.85 + 85 = 170.Er det noget I tror på, og hvorfor/hvorfor ikke?
Jeanne skriver:Den tror jeg ikke på, for jeg kender nemlig en anden udgave Den hedder højden som 2 årig + 1 meter. Sådan ca
Eva skriver:Nej jeg tror ikke på det og rent videnskabeligt bevidst holder den heller ikke...Der er vidst ikke noget der præcis kan forudsige børn voksenhøjde...Jeg er dog ret sikker på min ene søn bliver kæmpe høj og så frygter jeg den anden bliver lille...men det kan jo komme her når han bliver teenager..men nej, jeg tror ikke på den...K nus Eva
saxi skriver:hehe.. tror heller ikke på det.. For jeg kender en helt tredje... Fars højde + mors højde divideret med 2...
Rosa skriver:Altså, min kæreste var den mindste i sin klasse til ham blev 14 - så voksede han ligesom en bønnestage og i dag er han næsten 2 meter høj... Men hvis han ikke gør så må han bare vokse sig ligeså fin som sin mor (og far - så vidt jeg husker fra baby-daddy billederne) og charmere pigerne på den måde
Rosa skriver:Det passer ikke - mine forældre er begge højere end mig... Min mor er 179 og min far 180m og jeg er den lykkelige ejer af 160 kvalitetsprægede centimeter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128