Tror I på ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Harfeletten

.. at du kan se hvor højt dit barn bliver, på hvor høje de er som toårige ?
Altså hvis de som 2 årige er 85 cm, så skulle de blive 170 cm. høje i alt.
85 + 85 = 170.

Er det noget I tror på, og hvorfor/hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Honningblomst

Harfeletten skriver:

85 + 85 = 170.

Nej jeg tror ikke på det og rent videnskabeligt bevidst holder den heller ikke...
Der er vidst ikke noget der præcis kan forudsige børn voksenhøjde...
Jeg er dog ret sikker på min ene søn bliver kæmpe høj og så frygter jeg den anden bliver lille...men det kan jo komme her når han bliver teenager..
men nej, jeg tror ikke på den...
K nus Eva

Anmeld

22. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Harfeletten skriver:

85 + 85 = 170.

Den tror jeg ikke på, for jeg kender nemlig en anden udgave  Den hedder højden som 2 årig + 1 meter. Sådan ca

Anmeld

22. juli 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Harfeletten skriver:

85 + 85 = 170.

Jeg ved ikke om jeg tror på det. Har godt hørt min mor nævne det flere gange, som tror stærkt på den.
Men den passede meget godt på mig. Da jeg var 2 år, var jeg 90 cm. høj og i dag måler jeg 181, så......

Anmeld

22. juli 2009

saxa

Jeanne skriver:

Den tror jeg ikke på, for jeg kender nemlig en anden udgave  Den hedder højden som 2 årig + 1 meter. Sådan ca

hehe.. tror  heller ikke på det.. For jeg kender en helt tredje...
Fars højde + mors højde divideret med 2...

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Nej jeg tror ikke på det og rent videnskabeligt bevidst holder den heller ikke...
Der er vidst ikke noget der præcis kan forudsige børn voksenhøjde...
Jeg er dog ret sikker på min ene søn bliver kæmpe høj og så frygter jeg den anden bliver lille...men det kan jo komme her når han bliver teenager..
men nej, jeg tror ikke på den...
K nus Eva

Altså, min kæreste var den mindste i sin klasse til ham blev 14 - så voksede han ligesom en bønnestage og i dag er han næsten 2 meter høj...

Men hvis han ikke gør så må han bare vokse sig ligeså fin som sin mor (og far - så vidt jeg husker fra baby-daddy billederne) og charmere pigerne på den måde

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
saxi skriver:

hehe.. tror  heller ikke på det.. For jeg kender en helt tredje...
Fars højde + mors højde divideret med 2...

Det passer ikke - mine forældre er begge højere end mig... Min mor er 179 og min far 180m og jeg er den lykkelige ejer af 160 kvalitetsprægede centimeter...

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Altså, min kæreste var den mindste i sin klasse til ham blev 14 - så voksede han ligesom en bønnestage og i dag er han næsten 2 meter høj...

Men hvis han ikke gør så må han bare vokse sig ligeså fin som sin mor (og far - så vidt jeg husker fra baby-daddy billederne) og charmere pigerne på den måde

Åh, håber altså at han indhenter det forsømte om et par år...han er 12 år nu og kun 142 og det er virkelig ikke meget...men altså, det er jo ikek livsfarligt og mennesker er jo forskellige...smiler- men jeg håber...

Knus...

Anmeld

22. juli 2009

saxa

Rosa skriver:

Det passer ikke - mine forældre er begge højere end mig... Min mor er 179 og min far 180m og jeg er den lykkelige ejer af 160 kvalitetsprægede centimeter...

Nej jeg gør heller ikke.. for så mangler jeg også lige et par centimeter (eller 10) hehe.. Tror som Eva skriver - at man ikke kan præcisere børns voksenhøjde..

Anmeld

22. juli 2009

Bastian

Det gjorde jeg ikke, indtil jeg for nogle år siden læste en artikel i Politiken om myter og fakta om børn. En af dem som stod som fakta er at der (selvfølgelig ikk 100% garanti) er stor sandsynlighed for at ramme nogenlunde plet, hvis man gange 2 års højden op med to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.