Materialer til tasker :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
12 svar
1 synes godt om
13. oktober 2013

Michelle21

Hej piger

Da jeg fletter punge og tasker mangler jeg materialer, så hvis der er nogle der ligger inde med kaffeposer eller chips poser så tager jeg meget gerne imod med kyshånd.

Håber nogle kan hjælpe., 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Michelle21

Eller hvis nogle vil samle til mig så ville det virkelig være ovenud fantastisk  

Anmeld

13. oktober 2013

Michelle21

slet ingen?

Anmeld

13. oktober 2013

J85

Hej. Har intet liggende, men skal se om vi kan huske at ligge fra (uden at love noget ), kan jo dog godt tage noget tid at få noget samlet da vi kun er en kaffe-drikker her i huset, så de bliver ikke så hurtigt tømt

Anmeld

13. oktober 2013

Michelle21

J85 skriver:

Hej. Har intet liggende, men skal se om vi kan huske at ligge fra (uden at love noget ), kan jo dog godt tage noget tid at få noget samlet da vi kun er en kaffe-drikker her i huset, så de bliver ikke så hurtigt tømt

Jeg ved godt det kan tage lang tid, men jeg venter gerne, jeg tager imod med kyshånd

Anmeld

13. oktober 2013

J85

Michelle21 skriver:

Jeg ved godt det kan tage lang tid, men jeg venter gerne, jeg tager imod med kyshånd

Okay skal nok prøve at huske det - Hvor i landet bor du evt. hvis vi får samlet noget sammen på et tidspunkt.

Anmeld

13. oktober 2013

EnGodMor

Hej piger

Da jeg fletter punge og tasker mangler jeg materialer, så hvis der er nogle der ligger inde med kaffeposer eller chips poser så tager jeg meget gerne imod med kyshånd.

Håber nogle kan hjælpe., 

På forhånd tak 

Samler du andet end chips poser og kaffeposer.?  Jeg vil godt samle til dig men vi drikker hverken kaffe eller spiser chips, så hvis andet kunne bruges så sig endelig til

Anmeld

14. oktober 2013

Michelle21

J85 skriver:

Okay skal nok prøve at huske det - Hvor i landet bor du evt. hvis vi får samlet noget sammen på et tidspunkt.

Jeg bor i sønderjylland hvor bor i?

Anmeld

14. oktober 2013

Michelle21

EnGodMor skriver:

Samler du andet end chips poser og kaffeposer.?  Jeg vil godt samle til dig men vi drikker hverken kaffe eller spiser chips, så hvis andet kunne bruges så sig endelig til

jeg skriver hvis der er andet, men tak fordi du tænker på mig

Anmeld

14. oktober 2013

J85

Michelle21 skriver:

Jeg bor i sønderjylland hvor bor i?

Også Sønderjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.