Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eliza skriver: Kommer an på om du har børn?
Kommer an på om du har børn?
Har kun ét barn på 22, og han bliver kaldt for min kæreste (undskyld, totalt dårlig humor!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Antioxi skriver: Har kun ét barn på 22, og han bliver kaldt for min kæreste (undskyld, totalt dårlig humor!)
Haha. Så har jeg røv dårlig humør. Den var sjov.
Øhhh. Under sofaen?
twinny skriver: Haha. Så har jeg røv dårlig humør. Den var sjov. Øhhh. Under sofaen?
Nix. Ingen oplader under sofaen. Har efterhånden endevendt hele lejligheden. Må nok hellere bide i det sure æble og sende kæresten i Føtex efter en ny oplader. Så har jeg da altid en ekstra, hvis den anden dukker op igen.
StineW79 skriver: I køleskabet/fryseren. Der finder jeg tit ting der er blevet væk Engang forsvandt min nye mobil tlf, og da jeg ik havde fundet efter 2 dage købte jeg en ny. 14 dage sener fandt jeg den med skærmen nedad under vores sofa ( havde kigget der da jeg ledte ) Holder stadig på at det er thea der må ha nuppet den!! I en anden stikkontakt, end den du normalt bruger! I din taske. Vh stine
I køleskabet/fryseren. Der finder jeg tit ting der er blevet væk
Engang forsvandt min nye mobil tlf, og da jeg ik havde fundet efter 2 dage købte jeg en ny. 14 dage sener fandt jeg den med skærmen nedad under vores sofa ( havde kigget der da jeg ledte ) Holder stadig på at det er thea der må ha nuppet den!!
I en anden stikkontakt, end den du normalt bruger!
I din taske. Vh stine
Nej, øv.. Heller ingen af de steder. Køleskabet/fryseren er helt udelukket. Har ingen af stederne været siden i fredags.
Benjamins'mor skriver: I stik kontakten. Vores sidder fast i stik kontakter i soveværelset.
I stik kontakten. Vores sidder fast i stik kontakter i soveværelset.
Min plejer nemlig også at sidde fast i skinnen under skrivebordet, men skulle til et møde fredag og har ikke set den siden..
Tauf skriver: I hans sports taske
I hans sports taske
Hmm.. Er egentlig i tvivl om han overhovedet ejer en sportstaske Tror det ikke umiddelbart, men tak for gættet
Antioxi skriver: .. en iPhone-oplader. Hvor ville du så gemme dig henne?
.. en iPhone-oplader. Hvor ville du så gemme dig henne?
Og den lå så i en gammel IKEA-pose fyldt med vasketøj! Yes, nåede så lige at få købt en ekstra oplader. Nå, men så har jeg da en til skuffen, til hvis den anden bliver væk igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128