Hvad vil han????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
7 svar
4 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Han undgår at se mig og snakke i tlf, vi sms'er kun når JEG skriver til ham!
Jeg spørger ham, om han gerne vil have jeg kommer videre, fordi han ikke viser den store interesse?
han svarer: nej?
Skriver så til ham hvorfor han ikke bare skriver at det er slut, eftersom han undgår se & snakke med mig?
hvor han så svarer : Det kan jeg ikke

Hvad betyder det her??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Han er ikke interesseret Brug ikke mere tid på ham. Så kan det være han bliver interesseret ved at du ikke automatisk giver ham opmærksomhed, men jeg ville nok bare komme videre uanset hans reaktion. 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Han er ikke interesseret Brug ikke mere tid på ham. Så kan det være han bliver interesseret ved at du ikke automatisk giver ham opmærksomhed, men jeg ville nok bare komme videre uanset hans reaktion. 

Hmm ja
Mærkeligt at han ikke bare kan give mig ren besked så...

Anmeld

13. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hmm ja

Det er jo dejligt at få opmærksomhed Den er jo 'gratis' lige nu... og uforpligtende. 

Anmeld

13. oktober 2013

tioyv

Anonym skriver:

Hmm ja

Det er der bare nogle mænd der er dårlige til, og regner med at hvis de ikk gir lyd fra sig så går det nok over.. drop ham og kom videre han er ikk værd og spilde tid på... 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

tioyv skriver:

Det er der bare nogle mænd der er dårlige til, og regner med at hvis de ikk gir lyd fra sig så går det nok over.. drop ham og kom videre han er ikk værd og spilde tid på... 

Hm, ja det er vidst på tide at jeg kommer videre

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Det er jo dejligt at få opmærksomhed Den er jo 'gratis' lige nu... og uforpligtende. 

Jeg slipper ham

Anmeld

13. oktober 2013

C-Dog

Han lyder konfliktsky, højst sandsynligt er han ovre dig og har sikkert allerede en ny hobby, men du styrker hans ego og det kan han da ikke bede dig lade være med, for lets face it, de gutter der vil gerne tilbedes. Glem ham og find en mand der tilbeder dig i stedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.