Vi er gået fra hinanden.... hva så nu.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
7 svar
3 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, mig og kæresten er gået fra hinanden for 2 dage siden, vi har en lille datter på et halvt år, trist...

Men nu er jeg hjemme ved mine forældre, og jeg sidder og tænker på hvordan jeg skal komme videre?
Kan i hjælpe mig, hvad gjorde i?

Jeg vil have min egen lej,men har intet sparret op til indskud

Kan man få hjælp på kommunden til det hurtig???
Jeg tænker også, har de åben i efterårferien?

Håber i kan hjælpe, for jeg skal ikke tilbage til min eks, det kom så langt ud den her gang at vi råbte foran den lille og han gav mig to slag i hovedet, så nu er det slut, og mig og min datter skal have det godt, alene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

https://www.borger.dk/Sider/Laan-til-beboerindskud.aspx

Men du skal selv finde lejlighed. Jeg ved heller ikke hvor hurtigt det går. Du skal jo først have en lejlighed  Skynd dig at melde dig ind i boligforeninger! Jeg håber du finder noget hurtigt. 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

okay..

Anmeld

13. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

God beslutning om at forlade en voldlig kærste!! Tænker på om i evt har mulighed for at bo hos din mor lidt, så du ka spare lidt penge op?? 

Aner ik noget om bolig osv, men for at i finder noget godt snart! Vh stine

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvordan er det med penge osv når man bor hos sine forældre ?
Får man flere end de alm. barsels penge?
og faren skal han betale når jeg har skiftet adr?

Anmeld

13. oktober 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Hvordan er det med penge osv når man bor hos sine forældre ?
Får man flere end de alm. barsels penge?
og faren skal han betale når jeg har skiftet adr?

Hvis du får kh, får du vist et enlig forsøgertillæg (men kh falder til januar skal du huske hvis du lægger budget) Du kan få ekstra børnepenge hver 3 måned + børnepenge fra far hver måned beløbene kan findes på borger.DK. Men alt dette gælder først når I ikke længere har samme adr.

Anmeld

13. oktober 2013

Wik

Start med at finde et ordentligt sted at bo Og prøv at have en ordentig kommunikation omkring jeres lille baby, selvom det er svært i starten. Det handler efter min mening ikke så meget om tilskud og børnepenge i starten, for det skal du nok finde ud af hen af vejen. Langt for ofte kommer alt til at omhandle penge og tilskud og ret og krav og det kommer til at overskygge de aller væsentlige ting som barnet og samarbejdet eller manglen på sammen mellem dig og faren til barnet.

Du går en tid i møde hvor du skal arbejde hårdt for dit fremtidige forhold til faren og hvordan I gør med barnet. Men jeg håber du er mega sej og klare det trods modgang.

Men ja du kan låne til indskud, og hvis du sidder hårdt i det så ansøg uden renter de første 5 år, måske er du heldig at få det, det er en rigtig god låne form og giver dig en ærlig chance. 

Anmeld

13. oktober 2013

Carina:-)

Hvis du bor længe ved din mor,så husk at bidrage så hun ikke står med ekstra udgifter 

Men jeg ville gå på krisecenter,og sige som det er at han er voldelig.

Så hjælper de dig med kommunen og bolig som du er akut berettiget til pga dit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.