Jeg har lidt følelser for en anden.. hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

C-Dog

Nyd det dog, se det som et sjovt forstyrrende lille outbreak i en ellers travl og rutinepræget familiehverdag. Din mand har sikkert også den slags tanker om den hotte smilende gympige bag disken på DK tanken. Det betyder intet, går over, og sker sikkert igen med andre. No harm done. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Puha, ved ikke hvad der sker. Har været sammen med min forlovede i årevis og vi har to børn men er stadig unge. Midt i tyverne. Vores forhold har altid været stormfuldt og jeg har været ved at forlade ham flere gange pga. De problemer vi har haft og vores forhold generelt.. Lige nu er vi inde i en ret stabil periode.

Men er begyndt at få lidt følelser for en anden. Og det kommer til at lyde dumt for jeg kender ham ikke! Det er en fyr der arbejder deltid i det lokale lille supermarked. Jeg ser ham et par gange om ugen og har gjort det de sidste to år, når jeg handler ind derovre.

Vi har smalltalket over indkøbene flere gange og han hilser på mig, hvis han ser mig udenfor indkøbssituationen. Han ved jeg har mand og børn, da jeg har handlet med dem jævnligt. Men når det bare er mig, så flirter han en del. Han ser, synes jeg, godt ud, og han er enormt sød.

Problemet er at han fylder mere og mere i mine tanker! Og kender ikke en gang hans navn! Men jeg tænker på ham flere gange om dagen og bliver lidt varm om hjertet nå. Jeg tænker på ham. Håber han er der når jeg handler ind, sørger for at se pæn ud når jeg er der. Jeg drømmer om ham og forestiller mig hvordan det ville være at have sex med ham. Jeg forestiller mig ud fra hans type at han er fræk og kunne tage mig som en mand, hvor min kærestes og mit sexliv er ret kedeligt.

Hvad skal jeg gøre ved disse tanker? Han fylder en del i mine tanker pt.. Føler mig nærmest lidt forelsket hvilket lyder skørt!

Jeg ville prøve at se om jeg kunne genfinde gnisten igen med manden derhjemme, og invitere ham på nogle dates, hvor i kan få jeres børn passet. I kan også prøve med parterapi, det har jeg hørt meget godt om, og ved at der er en del, som genfinder kærligheden efter sådan et forløb.

Men giv dig selv lov til, at få lidt sommerfugle i maven af ham den anden, det bunder nok ikke så dybt, men er noget der går over med tiden, hvis du får genopbygget et godt og romantisk forhold til din mand. Jeg syntes så absoulut ikke du skal forlade din lille familie, ved mindre du er 110 procent sikker på at du ikke elsker din mand. Men syntes da det lader til at du er glad for din mand, og faktisk gerne vil jeres forhold. 

Håber det løser sig for dig 

Anmeld

14. oktober 2013

Kløver

I første omgang ville jeg finde et andet sted at købe ind, eller undgå denne medarbejder, acceptere tankerne, men hver gang huske på den mand jeg har valgt at dele livet med og alt det gode i har
Ville alternativt overveje hvad jeg ville, og om det er fordi det er nyt og spændende eller fordi du reelt ikke elsker din mand mere

Anmeld

14. oktober 2013

lineog4

Få appetit ude og spise hjemme. 

Er det så slemt at man kan dagdrømme om spænding, om en lækker mand? Mange kvinder har læst fifty shades og jeg hørte ikke ægtemand der klagede sig - tværtimod.

Selvsagt hvis dine tanker tager overhånd og ødelægger i hverdagen så er det en anden historie, men er det alene du glæder dig til em tur i supermarkedet, tager lidt pænere tøj på og ja måske endda kan bruge den energi til tiden med din mand mon så ikke det blot er ekstra krydderi? 

Jeg synes personligt ikke der er noget forkert i det så længe det handler om fantasi - så ser jeg det på linie med en god bog eller dagdrøm

Anmeld

14. oktober 2013

Mor til Majbørn

Jeg ville bruge de der fantasier på min kæreste - han behøver jo ikk at vide, hvor du har fået ideerne fra

Men jeg ville IKKE handle på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.