Hej jeg har lidt af et dilemma her.
Jeg kommer fra en lille by hvor alle kender hinanden, og meget sjovt så er vi rigtigt mange som er gravide nu, inklusive min veninde.
Men der er en anden pige her i byen som lige har født et barn, og ingen ved hvem faren er. Mit problem er nu at jeg har en anden veninde(kalder hende veninde 2 for ordens skyld) som har fortalt mig at min venindes 1 kæreste er en mulig far til barnet hos den anden pige, som lige har født. Veninde 2 siger hun har bevis på at venindes et kæreste har været sammen med den anden pige i den tidsperiode hvor hun burde været blevet gravid, jeg synes dog selv ikke at beviset er særlig holdbart. Mit problem er jeg ved ikke om jeg skal fortælle det til veninde 1, fordi jeg tror ikke rigtigt på at hendes kæreste har været utro, da han slet ikke er typen. Også fordi jeg ved det har været lidt knas i forholdet på det sidste, og ved at selv om det ikke passer kan komme til at ødelægge forholdet mellem dem, og det synes jeg ikke er godt nu hun er højgravid.
jeg vil selfølgelig fortælle hende det om jeg vidste det sikkert, og det ikke bare var rygter. Men hvad synes i skal jeg sige det og muligvis ødelægge deres forhold eller bare ikke sige noget? 
Anmeld