okay jeg er faktisk meget rundt forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

meget meget forvirret, mens ting ting startet dn 9/10 plet blødninger eller morgen starter med der er lidt blod i mine trusser, jeg tager andre på og bind på, så gik der 10 timer uden synet a mens, havde så sex og bang blod igen meget slimet og brunliget, nå på med bind igen, denne gang kunne jeg fylde et bind . 10/10 plet fra morgen, hele dagen sådan og meget slimet, med lidt brunligt, vi sexer og bum så mens væk, 11/10 ingen mens, 12/10 føler jeg er våd i mine trusser går på wc og så der masser brunt udflåde, og det så forsat her hen a natten, har jeg godt nok aldrig oplevet før og slet ikke med min mens bare forsvinder, kommer forsvinder kommer, :s min cyklus har været stabil.
har dog heller ingen former for mens smerter haft, kun en prikken i højer æggestok og venstre bryst er lidt ømt, kan godt bløde lidt efter samleje, test dag var mellem dn 10/10 11/10. men ved godt jeg ikke er gravid, men hvorfor får man det brune udflåde gennem hele mensen, synes godt nok det var meget brunt :

skulle bare lufte mine tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

hov glemte at skrive var ude og løbe dn 12/10 og der kom en lille klat bløde, fik også ekstra ondt i min livmoder pisse træls når jeg elsker at løbe!

Anmeld

13. oktober 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

meget meget forvirret, mens ting ting startet dn 9/10 plet blødninger eller morgen starter med der er lidt blod i mine trusser, jeg tager andre på og bind på, så gik der 10 timer uden synet a mens, havde så sex og bang blod igen meget slimet og brunliget, nå på med bind igen, denne gang kunne jeg fylde et bind . 10/10 plet fra morgen, hele dagen sådan og meget slimet, med lidt brunligt, vi sexer og bum så mens væk, 11/10 ingen mens, 12/10 føler jeg er våd i mine trusser går på wc og så der masser brunt udflåde, og det så forsat her hen a natten, har jeg godt nok aldrig oplevet før og slet ikke med min mens bare forsvinder, kommer forsvinder kommer, :s min cyklus har været stabil.
har dog heller ingen former for mens smerter haft, kun en prikken i højer æggestok og venstre bryst er lidt ømt, kan godt bløde lidt efter samleje, test dag var mellem dn 10/10 11/10. men ved godt jeg ikke er gravid, men hvorfor får man det brune udflåde gennem hele mensen, synes godt nok det var meget brunt :

skulle bare lufte mine tanker.

Kroppen kan være et mysterium, så kan desværre ikke hjælpe dig. Men træls er det da..

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Kroppen kan være et mysterium, så kan desværre ikke hjælpe dig. Men træls er det da..

ja det, fik jeg da lige oplevet at den var.

Anmeld

13. oktober 2013

Manna

Hvorfor er det, du er så sikker på, at du ikke er gravid?
Der er jo mange, som ikke tester positivt på testdagen, men først flere dage el. sågar uger senere.
Der er også mange, som bløder lidt el. får menstruation på det sædvanlige tidspunkt, selvom de faktisk er gravide.
Jeg ville teste med et par dages mellemrum, hvis ikke mens kommer med fuld styrke.
Manna

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Hvorfor er det, du er så sikker på, at du ikke er gravid?
Der er jo mange, som ikke tester positivt på testdagen, men først flere dage el. sågar uger senere.
Der er også mange, som bløder lidt el. får menstruation på det sædvanlige tidspunkt, selvom de faktisk er gravide.
Jeg ville teste med et par dages mellemrum, hvis ikke mens kommer med fuld styrke.
Manna

Fordi jeg har haft blødt, men det stoppede bare helt, og nu er der forsat brunt udflåde har aldrig været udsat for noget ligende, mine bryster er lidt ømme, har ikke sådan tænkt på det. tænkte bare tssh du ikke gravid din mens kan ikke beslutte sig for om den er der eller ej..
men den er stoppet siden dn 12 der var det bare brunt for alle pengene, og lige en klat blod på str med en 20 også intet mere den har måske været sådan rigtigt 1 dag hvor den var mega slimet
og farven skiftet fra brun lyserødt efter sex til brun igen også slut
tøre ikke teste vil være 4+2 idag,

Anmeld

14. oktober 2013

Manna

Anonym skriver:

Fordi jeg har haft blødt, men det stoppede bare helt, og nu er der forsat brunt udflåde har aldrig været udsat for noget ligende, mine bryster er lidt ømme, har ikke sådan tænkt på det. tænkte bare tssh du ikke gravid din mens kan ikke beslutte sig for om den er der eller ej..
men den er stoppet siden dn 12 der var det bare brunt for alle pengene, og lige en klat blod på str med en 20 også intet mere den har måske været sådan rigtigt 1 dag hvor den var mega slimet
og farven skiftet fra brun lyserødt efter sex til brun igen også slut
tøre ikke teste vil være 4+2 idag,

Der er da vist ikke andet for, end at du må se at få testet

Nu har du jo oprettet dit indlæg under "prøver at blive gravid", så jeg går ud fra, at du ønsker graviditet.

Hvorfor så være bange for at teste.

Så mange andre tester jo før tid af bare spænding.

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Der er da vist ikke andet for, end at du må se at få testet

Nu har du jo oprettet dit indlæg under "prøver at blive gravid", så jeg går ud fra, at du ønsker graviditet.

Hvorfor så være bange for at teste.

Så mange andre tester jo før tid af bare spænding.

fordi jeg ikke vil skuffe mig selv
tror jeg venter til næste mens som er dn 6 nov .

Anmeld

15. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

fordi jeg ikke vil skuffe mig selv
tror jeg venter til næste mens som er dn 6 nov .

hatten af for dig hvis du virkelig kan vente helt til der med at teste

specielt fordi du faktisk beskriver hvordan mange får det i forbindelse med at ægget sætter sig fast

masser af slim med en smule blod...

for det resultat du håber på

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

til den tid vil jeg være 7+3 cirka hvis der er noget
for det sku den mærkeligste mens jeg længe har haft
og den brune udflåde aldrig prøvet før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.