Ville egentlig gerne have begge, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.098 visninger
13 svar
3 synes godt om
13. oktober 2013

Lunae

Det har jeg slet ikke råd til
Jeg har forelsket i kubus lysestagerne fra bylassen, men kan ikke beslutte mig for farven!

Hvilken ville du vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

TNBC

Lunae skriver:

Jeg har forelsket i kubus lysestagerne fra bylassen, men kan ikke beslutte mig for farven!

Hvilken ville du vælge?

nu fik jeg så svaret i den anden. men sort.. det bliver for meget hvid.

Anmeld

13. oktober 2013

Lunae

Yurie skriver:

nu fik jeg så svaret i den anden. men sort.. det bliver for meget hvid.

Jeg var umiddelbart også mest til den sorte, men pludselig er jeg kommet i tvivl synes at de begge er SÅ fine!

Anmeld

13. oktober 2013

Muffinmus

Jeg er klart til den sorte til hverdagsbrug. Min veninde har både sort og guld og den guldfarvede er SÅ flot, men er meget julet synes jeg. Den hvide er bare lidt kedelig

Anmeld

13. oktober 2013

Studerendemor

Lunae skriver:

Hvilken ville du vælge?

Jeg ville vælge den sorte fordi, vi bor meget lyst (for lyst endda) Men ville vælge den hvide, hvis vi boede mørkt ;-)

Anmeld

14. oktober 2013

Lunae

skrivemaskine skriver:

Jeg ville vælge den sorte fordi, vi bor meget lyst (for lyst endda) Men ville vælge den hvide, hvis vi boede mørkt ;-)

Lyder logisk! Så skal jeg have den sorte! Vi bor meget Hvidt, selvom jeg også er igang med at forsøge og bryde det!

Anmeld

17. oktober 2013

Lunae

MariaE skriver:

Jeg er klart til den sorte til hverdagsbrug. Min veninde har både sort og guld og den guldfarvede er SÅ flot, men er meget julet synes jeg. Den hvide er bare lidt kedelig

Jeg er lidt forelsket i kobber også, men igen - måske ikke vanvittig hverdagsagtig!

Anmeld

17. oktober 2013

lycly

Jeg synes bedst om den hvide Men alt i mit hjem (næsten) er Hvidt og ville gerne at alt var hvidt - er ikke til mørkt og slet ikke sort

Anmeld

17. oktober 2013

FrkZier

Lunae skriver:

Hvilken ville du vælge?

det kommer meget an på jeres indretning synes jeg, synes de er begge rigtig fine - men fx. hvidt ville SLET ikke passe ind herhjemme da vi har sort sofa, sort bord, sorte højtalere - alt er sort så det ville se helt fjollet ud.

men hvis man har en lys indretning ville de hvide være rigtig fine

Anmeld

17. oktober 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Jeg synes bedst om den hvide Men alt i mit hjem (næsten) er Hvidt og ville gerne at alt var hvidt - er ikke til mørkt og slet ikke sort

haha jeg er glad for at du tør komme i mit hjem selvom alt er sort og mørkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.