Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NEJ... En 11 årig skal efter min mening IKKE passe en baby på 2 mdr.. :s
Nej det ville jeg ikke.. Jeg kunne dog godt lade et barn på 11 blive hjemme, men babyen ville jeg tage med.
Yurie skriver: Aften de damerJeg er bare nød til at høre jeres mening.. Ville I lade jeres 11årig datter være alene hjemme med jeres datter på 2måneder, mens I gik på indkøb?
Aften de damerJeg er bare nød til at høre jeres mening.. Ville I lade jeres 11årig datter være alene hjemme med jeres datter på 2måneder, mens I gik på indkøb?
Nej
Trine89 skriver: Nej det ville jeg ikke.. Jeg kunne dog godt lade et barn på 11 blive hjemme, men babyen ville jeg tage med.
Enig
Sara. skriver: Afhængig af hvem og hvordan det 11 årige barn er, hvor langt der er til indkøb, om der er naboer der kan kaldes på, om baby er mæt og glad.... ... ja så tror jeg godt at jeg kunne finde på det.
Afhængig af hvem og hvordan det 11 årige barn er, hvor langt der er til indkøb, om der er naboer der kan kaldes på, om baby er mæt og glad.... ... ja så tror jeg godt at jeg kunne finde på det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128