Blødning fra skamlæberne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.529 visninger
9 svar
2 synes godt om
12. oktober 2013

Antioxi

Som overskriften antyder har jeg lige opdaget en blødning fra skamlæberne, og er naturlig lidt rystet/"bange" for hvad det er for..
Var på toilettet for lidt siden, hvor jeg pludselig så der var frisk blod på toiletpapiret og undrede mig over hvor det kom fra. Min menstruation stoppede for fem dage siden, så det burde ikke være den. Opdagede så en blødning fra skamlæberne.

Er det noget man skal være bekymret over? Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Trekløver(:

Antioxi skriver:

Som overskriften antyder har jeg lige opdaget en blødning fra skamlæberne, og er naturlig lidt rystet/"bange" for hvad det er for..
Var på toilettet for lidt siden, hvor jeg pludselig så der var frisk blod på toiletpapiret og undrede mig over hvor det kom fra. Min menstruation stoppede for fem dage siden, så det burde ikke være den. Opdagede så en blødning fra skamlæberne.

Er det noget man skal være bekymret over? Eller?

Kan du ikke prøve at tage et spejl, og se om det kan være en rift du har fået? Tænker umiddelbart en rift nemlig. 

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

M_V skriver:

Kan du ikke prøve at tage et spejl, og se om det kan være en rift du har fået? Tænker umiddelbart en rift nemlig. 

Umiddelbart ligner det ikke en rift. 

Anmeld

12. oktober 2013

Carina:-)

Jeg ville kontakte lægen,men jeg er også umådelig hys med blod og så underliv/de nedre dele .

Better safe than sorry.

Når det så er sagt,så kan der godt være en rift uden du kan se den.

Hvis den er helt fin,og går i et med området kan det være svært at opdage.

Anmeld

12. oktober 2013

Trekløver(:

Antioxi skriver:

Umiddelbart ligner det ikke en rift. 

Jeg ville ringe til lægen og få h*n til at se på dig. Tror ikke du skal være nervøs

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

Carina:-) skriver:

Jeg ville kontakte lægen,men jeg er også umådelig hys med blod og så underliv/de nedre dele .

Better safe than sorry.

Når det så er sagt,så kan der godt være en rift uden du kan se den.

Hvis den er helt fin,og går i et med området kan det være svært at opdage.

Jeg har også besluttet mig for at kontakte lægen på mandag, når de åbner for telefonerne. Kan jo nok ikke komme igennem til vagtlægen med dette.

For udover blødningen oplever jeg kløe, øget udflåd, smerter og svie. Tager det ikke som noget godt tegn..  Men nu må jeg se, hvad lægen siger! 

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

M_V skriver:

Jeg ville ringe til lægen og få h*n til at se på dig. Tror ikke du skal være nervøs

Tak Det er jeg også kommet frem til at jeg gør. Er ikke helt tryg ved situationen, som du kan læse i sidste indlæg. Så nu må vi se. Håber på det bedste 

Anmeld

12. oktober 2013

Maja88

Antioxi skriver:

Jeg har også besluttet mig for at kontakte lægen på mandag, når de åbner for telefonerne. Kan jo nok ikke komme igennem til vagtlægen med dette.

For udover blødningen oplever jeg kløe, øget udflåd, smerter og svie. Tager det ikke som noget godt tegn..  Men nu må jeg se, hvad lægen siger! 

Lyder til du har svamp

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

Maja88 skriver:

Lyder til du har svamp

Har haft svamp før (efter en heftig antibiotika-kur ovenpå en genstridig blærebetændelse) og det føles overhovedet ikke som dengang. Og var ellers hårdt ramt. Men det kan jo selvfølgelig være..

Anmeld

13. oktober 2013

Trekløver(:

Antioxi skriver:

Tak Det er jeg også kommet frem til at jeg gør. Er ikke helt tryg ved situationen, som du kan læse i sidste indlæg. Så nu må vi se. Håber på det bedste 

Når jeg læser dit sidste indlæg, lyder det meget som svamp. 

Det kan du hurtigt blive behandlet for hvis det er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.