Lidt underligt spørgsmål. :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
9 svar
1 synes godt om
12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Øhm, ja, det er lidt pinligt at spørge om. Men når jeg er på toilet (nummer2) og presser bare det mindste, så stikker det ind i min æggestok i højre side. Er det normalt? Det er virkelig en tydelig følelse. Er 3+1 hvis det har nogen betydning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Øhm, ja, det er lidt pinligt at spørge om. Men når jeg er på toilet (nummer2) og presser bare det mindste, så stikker det ind i min æggestok i højre side. Er det normalt? Det er virkelig en tydelig følelse. Er 3+1 hvis det har nogen betydning. 

Det har jeg ikke hørt om som et symptom på graviditet, men det kan da godt være  tænker også om det kan være en hæmoride. 

Anmeld

12. oktober 2013

Babiesontheway

Jeg har oplevet det samme og gør det stadig til tider, men dog kun når jeg har hård mave/forstoppelse 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det har jeg ikke hørt om som et symptom på graviditet, men det kan da godt være  tænker også om det kan være en hæmoride. 

Det tror jeg så ikke det er. tror heller ikk det er et symptom, men måske nogen havde prøvet det i forbindelse med noget andet. ved ikke hvilket andet, men synes bare det er underligt.

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Babiesontheway skriver:

Jeg har oplevet det samme og gør det stadig til tider, men dog kun når jeg har hård mave/forstoppelse 

Hmmm, mærkeligt. Det har jeg ikk engang. 

Anmeld

12. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det tror jeg så ikke det er. tror heller ikk det er et symptom, men måske nogen havde prøvet det i forbindelse med noget andet. ved ikke hvilket andet, men synes bare det er underligt.

Det var også bare det jeg lige kunne komme tanke om, da det også er noget en del får imens de er gravide 

Anmeld

12. oktober 2013

Manna

Under min sidste graviditet havde jeg konstant smerter eller i hvert fald meget ømhed i venste side af underlivet.
Jeg går ud fra, det var den aktive æggestok, der gav disse smerter.
Jeg er ret sikker på, at jeg har læst om andre herinde, men lignende smerter.
Smerter i æggestokken forværres vel logisk, når trykket stiger i bugen eller musklerne trækker i ligamenterne....vil jeg mene.
Jeg kan ikke huske, hvor tidligt de opstod.
Er du 3+1 gravid??? (kort cyklus..testet meget tidligt...)
Eller bare 3+1 efter mens?
Manna

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Under min sidste graviditet havde jeg konstant smerter eller i hvert fald meget ømhed i venste side af underlivet.
Jeg går ud fra, det var den aktive æggestok, der gav disse smerter.
Jeg er ret sikker på, at jeg har læst om andre herinde, men lignende smerter.
Smerter i æggestokken forværres vel logisk, når trykket stiger i bugen eller musklerne trækker i ligamenterne....vil jeg mene.
Jeg kan ikke huske, hvor tidligt de opstod.
Er du 3+1 gravid??? (kort cyklus..testet meget tidligt...)
Eller bare 3+1 efter mens?
Manna

Bare 3+1 efter mens. Eller efter æl, om man vil.

Anmeld

12. oktober 2013

Manna

Anonym skriver:

Bare 3+1 efter mens. Eller efter æl, om man vil.

Ok, så
Ægløsningsmerter er jo meget almindelige.
Mine er ret så kraftige og ubehagelige.
Søg evt. på ondt i siden eller ondt i æggestokken eller ægløsningsmerter i søgefeltet oppe i højre hjørne, så finder du gamle tråde med nogen, som har spurgt om det samme
Held og lykke hvis i skal til at lave lagengymnastik
Manna

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Ok, så
Ægløsningsmerter er jo meget almindelige.
Mine er ret så kraftige og ubehagelige.
Søg evt. på ondt i siden eller ondt i æggestokken eller ægløsningsmerter i søgefeltet oppe i højre hjørne, så finder du gamle tråde med nogen, som har spurgt om det samme
Held og lykke hvis i skal til at lave lagengymnastik
Manna

Hihi, havde æl sidste weekend, så det er heller ikk det  og de smerter kender jeg ALT for godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.