Hej,
Jeg er igang med, at teste 5 forskellige køreposer til autostole, men for at det ikke kun bliver mine erfaringer, som ligger til grund for resultatet i testen, vil jeg gerne have nogle forældre til, at teste dem sammen med mig.
Jeg er derfor på udgik efter en mødregruppe i/omkring Randers, som kunne være interesseret i, at jeg kom forbi en dag med de 5 poser. Jeres børn skal være mellem 5-8 mdr. og sidde i babyautostolen.
Jeg har et spørgeskema, som skal udfyldes om hver pose (ikke særligt langt) og så skal i ellers prøve de 5 forskellige poser i jeres autostol og prøve, at sætte jeres barn i poserne - sådan som der nu står i vejledningen.
Det hele tager nok 2-3 timer.
Jeg vil tage nogle billeder af jer mens i prøver poserne samt billeder af jeres børn i poserne, da de skal bruges til mit indlæg om testen. I får lov til, at se billederne igennem inden jeg anvender dem. Hvis et enkelt medlem af gruppen ikke vil have taget billeder, vil jeg tage billeder uden personen/barnet, men der skal helst være 3 personer, som vil være med på billederne.
Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til ovenstående og lad mig høre fra lidt forskellige mødregrupper 
Anmeld