Hvad gør jeg hvis vi går fra hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
1 svar
2 synes godt om
12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Ja, sagen er den, at jeg er bange for at mig og min kæreste igennem 5 år er ved at gå fra hinanden. Vi har et barn på 1 år sammen

Beslutningen er endnu ikke taget, men det går vidst den vej. Det har gået skævt en del tid, vi har overvejet parterapi, men hvordan skal jeg lære at leve sammen med en mand som lige nu ikke engang ved hvem han selv er??  OG som ikke har en fornemmeslse for hvordan han føler for mig? Til spørgsmålet: Elsker du mig overhovedet længere? var svaret: Det kommer lidt an på hvad dag det er!

Jeg føler ikke længere at han besidder de værdier og kvaliteter som jeg faldt for dengang i tidernes morgen....

Vi er ikke lykkelige, han ved godt han ikke kan forvente jeg bliver imens han Arbejder med ham selv og finder hvilket ben han skal stå på.

Men hvorfor er det dog så svært at træffe beslutningen!

Hvad gør jeg i hvilken rækkefølge og så videre hvis vi går fra hinanden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Hjerterum

Som det lyder, virker det ikke til i har meget sammen længere og så er det vel bedst for jer begge to at få det gjort forbi. Som du skriver han ved ikke om han elsker dig og han har ikke de samme værdig du faldt for engang. SÅ er der sgu ikke så meget at blive samme for mere.

Jeg havde engang en eks kæreste hvor vi også køret frem og tilbage og det var så usundt, men jeg fik sagt stop selvom det var meget hårdt. Men hvor var jeg glad da jeg fik flyttede og fik mit eget og humøret blev så godt og jeg blev tilpas igen. Ingen uvenskab og diskutioner og bare det han ingen respekt havde for mig.

Og jeg har nu en mand som elsker mig og han er sgu ikke i tvivl om det.

SÅ søde ven, kom vidre med jeres barn og få det sagt til ham og find en lejlighed hvor du vil være tilpas og tænk på dig selv og jeres lille barn.

Krydser fingere for dig og håber på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.