Hmm.. Kan jeg mon være gravid..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Anonym trådstarter

Heej skønne piger

Jeg er meget i tvivl..
Den sidste uges tid har jeg haft niven i mit underliv og meget let til kvalme.. Mener det er omkring nu jeg ska ha mine sager, men er ik helt sikker for har ik holdt helt vildt meget styr på det, men sys det er længe siden sidst..
Mine bryster gør mega ondt, ik som det plejer hvor det bare er vorten der er følsom, lidt øm, det er hele babsen der gør temmelig ondt..
Igår da jeg sexede med kæresten var jeg meget mere følsom indvendig end jeg plejer (undskld detaljerne  )

Er bare så bange for at teste for jeg er blevet skuffet alt for mange gange..
Håber virkelig ik det er min krop der tager fusen på mig igen igen..  
Mit spørgsmål er så: Hvad var jeres symptomer på graviditet..??
 en som brændende ønsker sig de to streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Stine29

En uge før jeg testede positiv fik jeg kanon ondt i mine bryster... det var som om smerten startede fra bunden af brystet og endte oppe i selve brystvorten, dette stod på en dags tid...

Min mens. kom så ikke, men da jeg havde været på p-piller siden jeg var 17 år (er 29 år nu), og at jeg før har været stoppet med pillerne, og ikke fik min mens i 3 mdr. så tænkte jeg ikke vildt meget over det....

Men efter 3 uger hvor jeg skulle have haft min mens. tog jeg en test, og en test 1 time efter, og der var så 2 streger

Nu er jeg så 6 uger henne, og har af og til kvalme, har konstant ømme bryster, mens. smerter og ædeflip... Hader sjovt nok nu bananer.... plejer ellers at spise en om dagen....

Jeg er blevet gravid i første hug, ved første ægløsning jeg havde efter endt med p-pillerne blev jeg gravid....

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke....

Knus fra Stine - 6+5 uger henne....

Anmeld

22. juli 2009

Anonym trådstarter

Tak for svaret..

Tillykke med det lille spir.. hvor dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.