Mit første stik i dag, så nu er vi rigtig igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
7 synes godt om
12. oktober 2013

Åse

Ja, jeg skriver mest fordi jeg er så spændt på det hele, igår eftermiddag kom frk. Rød og i dag er jeg igang, ringet til klinikken i morges kom der ind i eftermiddags fik, at vide at det hele så fint ud slimhinden var væk og der var klar til, at lave en ny. den ene æggestok var også fin men de kunne ikke finde den anden, men de sagde at det ikke betyder noget og de skal nok finde den næste gang. Så skulle jeg stikke mig for første gang i dag, prøvet et prøve stik på klinikken og nu kl 19 tog jeg så mit rigtig stik, jeg er så stolt over mig selv, hold da helt op hvor er jeg sej
Nu håber jeg bare det hele virker, og at der kommer en baby med små små dejlige fine fødder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Baby-Dreamer

Åse skriver:

Ja, jeg skriver mest fordi jeg er så spændt på det hele, igår eftermiddag kom frk. Rød og i dag er jeg igang, ringet til klinikken i morges kom der ind i eftermiddags fik, at vide at det hele så fint ud slimhinden var væk og der var klar til, at lave en ny. den ene æggestok var også fin men de kunne ikke finde den anden, men de sagde at det ikke betyder noget og de skal nok finde den næste gang. Så skulle jeg stikke mig for første gang i dag, prøvet et prøve stik på klinikken og nu kl 19 tog jeg så mit rigtig stik, jeg er så stolt over mig selv, hold da helt op hvor er jeg sej
Nu håber jeg bare det hele virker, og at der kommer en baby med små små dejlige fine fødder

Jeg krydser i hvert fald fingre for at det lykkes første gang..

Anmeld

14. oktober 2013

Åse

Baby-Dreamer skriver:

Jeg krydser i hvert fald fingre for at det lykkes første gang..

Mange mange tak

Anmeld

14. oktober 2013

Babydrøm

Åse skriver:

For at det hurtigt lykkes

Anmeld

15. oktober 2013

tweety2060

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.