Din ærlige mening, tak..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

lycly

Nu har jeg ingen niecer/nevøer da min søster er 12 år yngre end mig, men jeg må indrømme at jeg helst vil have de ting mine børn og min søster laver, hængende herhjemme. Det betyder lige en tand mere.
Men det er jo også forskelligt hvor tætte man er i en familie

Mht selve billedet der bryder jeg mig ikke om det når tapen er taget af. Synes det ser helt forkert ud (måske hvis tapen var lidt smallere, for man kan næsten ikke se motivet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Menne

Ja, hvis det var fra mit eget barn.. Ville nok blive lidt paf, hvis nevøer og niecer også kom med den slags gaven - da jeg ville have svært ved at vide, hvor jeg skulle gøre af det.. Det skulle i hvert fald ikke hænge i min stue - hvis jeg skal være helt ærlig 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

1000 tak for alle jeres svar og ideer. Tror det bliver et projekt. Dog vil jeg ikke bruge så bred tape og så meget da jeg også synes det tager en del af motivet. Overvejer om der skulle et billede på af kunstneren. Blot en lille overvejelse. 

Anmeld

12. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Ville du blive glad for et billede af den slags hvis du fik det i julegave af din nevø/niece/barnebarn?

Overvejer om mit barn skal lave sådan noget i år..

Helt sikkert.
Det er super fedt fundet på med de hvide streger

Giver det altså lidt ekstra.

Anmeld

12. oktober 2013

Chris86

Umiddelbart ja, MEN når man har to børn selv, bliver deres ting hængt op... Det samme med portrætbilleder. Har kun få ting/portrætbilleder hængende og det er fra/af vores egne børn...
Ellers ku vi jo fylde alle vægge og skabe...

Anmeld

12. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

Ville du blive glad for et billede af den slags hvis du fik det i julegave af din nevø/niece/barnebarn?

Det var helt sikkert noget jeg godt ville have hængende.. Også hvis lærredet var MEGET større

Anmeld

12. oktober 2013

MorDk

BESTEMT!!! Og jeg sys billedet er blevet super flot!!

Anmeld

12. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja for pokker!

Hvor er de seje!

Anmeld

12. oktober 2013

Kløver

Ja ser da fedt ud

Anmeld

12. oktober 2013

chael

Anonym skriver:

Ja da, selvfølgelig ville jeg det...

Elsker den slags gaver!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.