mærkeligt spørgsmål om pigetøj ;P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. oktober 2013

DianaRJS

sagen er den jeg stadig mangler en hulans masse tøj til prinsessen, MEN synes bare ALT de har i butikkerne er pink/lyserødt -.- og må nok erkende jeg synes det er så træls at se på en pige der kun er beklædt med de farver, så piger hvor har i fundet pigetøj henne der IKKE er i de farver???

kan godt ske det bare er mig der har været uheldig, men tror jeg har fundet en sparkedragt i lilla ellers har resten været lyserødt/pink -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

TNBC

DianaRJS skriver:

sagen er den jeg stadig mangler en hulans masse tøj til prinsessen, MEN synes bare ALT de har i butikkerne er pink/lyserødt -.- og må nok erkende jeg synes det er så træls at se på en pige der kun er beklædt med de farver, så piger hvor har i fundet pigetøj henne der IKKE er i de farver???

kan godt ske det bare er mig der har været uheldig, men tror jeg har fundet en sparkedragt i lilla ellers har resten været lyserødt/pink -.-

kig her, der er da forskellige farver.. og det er til piger

http://lekmer.dk/bornetoj/bodies-og-sparkedragter/ #!/block-1000358?mode=filter&current=size-id&a mp;level2category-id=1001881&level1category-id =1001310&taggroup1000002-tag-id=1000001&pa gesize=50&sort=IsNewFrom

Anmeld

12. oktober 2013

grinny

Der er meget pink/lyserød, men på HM kandu også finde en del der ikke er 

Anmeld

12. oktober 2013

Ciss

Pyh, det der er et kendt problem.

Jeg synes, særlig babybutikkerne er ilde.

Butikker, som har tøj også til større børn har ofte lidt større farveudvalg også, synes jeg.

Anmeld

12. oktober 2013

liten-mamma

DianaRJS skriver:

I magasin og BabySam har jeg fundet en masse i andre farver Også nogle gange i h&m.

Anmeld

12. oktober 2013

Lunae

DianaRJS skriver:

Vi brugte katvig, ej sikke lej, småfolk osv til Camille. Nu bruger vi primært hummel og pompdelux og Camille har ikke rigtig noget lyserødt!

Anmeld

13. oktober 2013

Nadia Maya

Vi er stor forbrugerer af Pompdelux

Anmeld

13. oktober 2013

Wimmie

DianaRJS skriver:

Jeg synes til gengæld ikke det er svært at finde - H&M og Name it har masser af ikke-lyserødt og hvis man går efter lidt dyrere mærker som Småfolk, Ej Sikke Lej, Minymo, Danefæ, Phister&Philina og NoaNoa er der masser af andre farver - især lilla, gul, grøn/mint og brun/beige 

Anmeld

13. oktober 2013

Nemesis

pompdelux og name it har tøj der ikke er lyserødt-

Anmeld

13. oktober 2013

Loa

Pompdelux er piget uden at være tøse tøse farvet.

Hummel er den seje pige...

Det er i hvert fald vores favoritter til en ikke tøse pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.