Ingen mens - ingen tegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg skulle have min mens i går eller i dag (det svinger mellem 30 og 31 dage), og når den kommer, kommer den altid om morgenen.. Den er altså endnu ikke kommet.
Efter 17 måneder uden hverken prævention eller noget som helst, ved jeg hvad min krop fortæller mig - og der er altså overhovet ingen tegn til at mens skulle være på trapperne. Normalt har jeg ondt 3-4 dage i forvejen.
Det eneste der er, er lidt opsvulmede bryster (win!)

Jeg har desuden testet negativt de sidste 4 dage... Underligt!

Nogle bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Jeg skulle have min mens i går eller i dag (det svinger mellem 30 og 31 dage), og når den kommer, kommer den altid om morgenen.. Den er altså endnu ikke kommet.
Efter 17 måneder uden hverken prævention eller noget som helst, ved jeg hvad min krop fortæller mig - og der er altså overhovet ingen tegn til at mens skulle være på trapperne. Normalt har jeg ondt 3-4 dage i forvejen.
Det eneste der er, er lidt opsvulmede bryster (win!)

Jeg har desuden testet negativt de sidste 4 dage... Underligt!

Nogle bud?

Har desværre intet bud, udover mens kan være lidt forsinket. Du er jo trods alt kun gået 1 dag over tid Kroppen kan godt snyde nogle gange, fordi man tænker for meget på evt. graviditet. 

dog fingre for du er gravid, men bare tester sent positivt.

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen? Mens er stadig ikke kommet og undrer mig altså... :s

Anmeld

13. oktober 2013

hende-der-du-ved-nok

jeg står i næsten samme situation bortset fra at min cyklus altid har svunget med ca en uge... jeg er så gået 4 dage over senest tidspunkt, og stadig ingen tegn... jeg har sagt til mig selv jeg giver det indtil onsdag og så ringer jeg til lægen, idet de hjemmetest jeg har taget har været negative...

giv din krop en uges tid, og prøv ikke at tænke for meget!

tanker er det kraftigeste våben vi kvinder har mod os selv.

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

hende-der-du-ved-nok skriver:

jeg står i næsten samme situation bortset fra at min cyklus altid har svunget med ca en uge... jeg er så gået 4 dage over senest tidspunkt, og stadig ingen tegn... jeg har sagt til mig selv jeg giver det indtil onsdag og så ringer jeg til lægen, idet de hjemmetest jeg har taget har været negative...

giv din krop en uges tid, og prøv ikke at tænke for meget!

tanker er det kraftigeste våben vi kvinder har mod os selv.

Tak

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens - dog mens smerter og tyk, ulækker udflåd

Venter stadig - tog dog en test i går som stadig var negativ. Nu er jeg blevet stædig, og vil ikke teste før tidligst lørdag...

Anmeld

15. oktober 2013

liten-mamma

Stadig ingen mens - dog mens smerter og tyk, ulækker udflåd

Venter stadig - tog dog en test i går som stadig var negativ. Nu er jeg blevet stædig, og vil ikke teste før tidligst lørdag...

Jeg har før gået hele 14 dage over tid, hvor mens endte med at komme. Tog en test efter 9 dage der viste klart negativ.

Jeg fik tyk slimet hvidt udflåd og mens smerter, ca. en uge efter kom mens. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.