Lyserød crinone.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2013

Baby-Dreamer

De sidste par dage har mit crinone været svagt lyserødt når det kommer ud igen.. Synes ikke at kunne huske at det var det sidste gang.. Men det er selvfølgelig også et halvt år siden jeg sidst har fået det.. 

Jeg frygter virkelig at det er fordi min mens ligger og lurer, og bare venter på at jeg blir færdig med at tage crinone.. Men jeg ved det ikke.. 

Er der nogen der ved hvorfor det blir lyserødt.? Eller bare nogen der har en ide eller et kvalificeret bud.?

Håber i vil hjælp mig.. Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

tarkoflen

Crinone kan irritere dine slimhinder, og du kan derfor opleve en meget svag blødning., det er helt normalt. Det kan også få mange andre mærkelige farver, som intet har med blødning eller andet at gøre, så det skal du slet ikke være nervøs for

Rigtig meget held og lykke med forsøget

Anmeld

11. oktober 2013

esioul

De sidste par dage har mit crinone været svagt lyserødt når det kommer ud igen.. Synes ikke at kunne huske at det var det sidste gang.. Men det er selvfølgelig også et halvt år siden jeg sidst har fået det.. 

Jeg frygter virkelig at det er fordi min mens ligger og lurer, og bare venter på at jeg blir færdig med at tage crinone.. Men jeg ved det ikke.. 

Er der nogen der ved hvorfor det blir lyserødt.? Eller bare nogen der har en ide eller et kvalificeret bud.?

Mit blev laksefarvet det er helt normalt. Det er hvis noget med ph værdien at gøre

Anmeld

11. oktober 2013

ønskebørn74

Baby-Dreamer skriver:

Det er helt normalt.. Farven svinger efter PH værdien.. 

Hvor længe har du til BP? 

Anmeld

12. oktober 2013

CroQuis

Ja mit blev brunt ... Det var gammelt blod fra ÆU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.