Anbefal en termostøvle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.123 visninger
20 svar
4 synes godt om
11. oktober 2013

Janni.

Godaften de damer (og herrer)

Vi har tænkte os at vores søn skal have et par termostøvler i år ved siden af de alm vinterstøvler..

Hvilket mærke kan du anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

serinasmor

Janni. skriver:

Vi har tænkte os at vores søn skal have et par termostøvler i år ved siden af de alm vinterstøvler..

Kigger med

Vi har ikke haft termostøvler før, men overvejer kraftigt når nu hun går i børnehave

Har overvejet om dem fra coop ikke er helt fine til formålet

Anmeld

11. oktober 2013

IT-nørd

Jeg synes at termostøvler er ubrugelige. De er af plastik, ikke åndbare og sidder ikke specielt godt på fødderne. 

Vi har efter lang tids søgen endt med at købe vinter gummistøvler fra Bisgaard. De er af ægte gummi og med et lækkert uld foer. Sidder super fint på og er lækre at se på. Prisen er 300 kr

http://www.growingfeet.dk/shop/bisgaard-vintergummistoevle-26986p.html

Anmeld

11. oktober 2013

Janni.

serinasmor skriver:

Kigger med

Vi har ikke haft termostøvler før, men overvejer kraftigt når nu hun går i børnehave

Har overvejet om dem fra coop ikke er helt fine til formålet

Jeg har ingen erfaring med termostøvler overhovedet. Men jeg har kigget på nogen fra viking, som er 50 kr dyrer end dem fra coop. 

Du kan se dem her:

http://www.trendyshop.dk/shop/termostoevler-759c1.html

Anmeld

11. oktober 2013

Janni.

IT-nørd skriver:

Jeg synes at termostøvler er ubrugelige. De er af plastik, ikke åndbare og sidder ikke specielt godt på fødderne. 

Vi har efter lang tids søgen endt med at købe vinter gummistøvler fra Bisgaard. De er af ægte gummi og med et lækkert uld foer. Sidder super fint på og er lækre at se på. Prisen er 300 kr

Tak for dit svar. 

For vores vedkommende så vil støvlerne skulle bruges til og fra dagplejen, eller når der lige skal handles. Altså kort tid af gangen, men stadig hvor jeg ved at sønnike har svært ved at bevare tålmodigheden over at det tager tid at komme i fodtøjet. 

Vil helt klart kigge nærmere på Bisgaard. 

Anmeld

11. oktober 2013

IT-nørd

Janni. skriver:

Tak for dit svar. 

For vores vedkommende så vil støvlerne skulle bruges til og fra dagplejen, eller når der lige skal handles. Altså kort tid af gangen, men stadig hvor jeg ved at sønnike har svært ved at bevare tålmodigheden over at det tager tid at komme i fodtøjet. 

Vil helt klart kigge nærmere på Bisgaard. 

Lige med samme formål købte jeg vores støvler

De er lækre, de Bisgaard men jeg har ikke fundet dem i fysiske butikker omkting os. Købte dem på netter

Anmeld

11. oktober 2013

bøllen

Janni. skriver:

Jeg havde købt et par termostøvler fra Kvickly , de virkede fine. Men så så jeg at babysam kørte tilbud på Bisgaard gummistøvler med uldfoer . Besluttede mig at prøve dem og spare de 200 kr 

om de er gode ved jeg ikke da vi ikke har prøvet dem før. Her skal de supplere vinterstøvlerne

Anmeld

11. oktober 2013

bøllen

IT-nørd skriver:

Lige med samme formål købte jeg vores støvler

De er lækre, de Bisgaard men jeg har ikke fundet dem i fysiske butikker omkting os. Købte dem på netter

Jeg har også købt Bisgaard med foer. De har dem i vores lokale babysam . Var så heldig at få dem på bud .

Anmeld

11. oktober 2013

Janni.

bøllen skriver:

Jeg har også købt Bisgaard med foer. De har dem i vores lokale babysam . Var så heldig at få dem på bud .

Super, 1000 tak. Mon ikke vi skal prøve at aflægge vores babysam et besøg og se hvad de har.. 

Anmeld

11. oktober 2013

l.kjoeller

Janni. skriver:

termostøvler har vi ikke prøvet men vi har købt bundgård gummistøvler med uldfor til vores da hun ikke er så gammel endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.