Blåmærker - burde jeg gå til læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hehe ligger med en på 3 mdr og regner ikke med at han tæsker sin mor.. Endnu..
Hehe, prøver at ringe og hører lægen ad mandag :-)

Det burde han ikke så gerne .
Det var godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Noahmor

Anonym skriver:

Nej fortæl?

Havde en borger til genoptræning, som opdagede at han leukæmi netop fordi han fik blå mærker af ingenting. 

Men vil så lige tilføje at når jeg selv har travlt eller er lidt småstresset så får jeg også blå mærker af ingenting. 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Little Miss skriver:

Jern mangel :-)

Men tag til lægen for at få det tjekket trolds alt.

Det kan jo også være noget andet.

Jeps, prøver at ringe til lægen mandag :-)

Anmeld

12. oktober 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Sagen er den at de sidste 3-4 mdr har jeg konstant fået blå mærker. Kan vågne op og ha 20 blå mærker på mine ben.
Har født for 3 en halv månede siden, så laver ikke det store.

Vågnede i morges og havde endnu 21 stk nye igen. De kan være på størrelse med en krone til op mod en knytnæves str.
Snakkede med min mor om det, og hun sagde jeg helt bestemt skulle gå til læge.. Grinede egentlig bare ad det, for det jo bare blå mærker..
Men nu er kæresten også begyndt at skræmme mig lidt.

Skal jeg mon gå til læge, og hvad kan det være?

Ja du bør søge læge! Blå mærker er jo små lokale blødninger under huden og dem skal man ikke få uden grund..

Anmeld

12. oktober 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Sagen er den at de sidste 3-4 mdr har jeg konstant fået blå mærker. Kan vågne op og ha 20 blå mærker på mine ben.
Har født for 3 en halv månede siden, så laver ikke det store.

Vågnede i morges og havde endnu 21 stk nye igen. De kan være på størrelse med en krone til op mod en knytnæves str.
Snakkede med min mor om det, og hun sagde jeg helt bestemt skulle gå til læge.. Grinede egentlig bare ad det, for det jo bare blå mærker..
Men nu er kæresten også begyndt at skræmme mig lidt.

Skal jeg mon gå til læge, og hvad kan det være?

jeg har døjet med det meget i min graviditet, og der fik jeg faktisk taget blodprøver på sygehuset da de var bange for der var noget med mit blod, kan ikke huske hvad han kaldte det, her viste det sig så bare at jeg åbenbart formår at lave dem på min selv mens jeg sover, og eftersom jeg er gravid får dem meget let, så der intet skal til, det kan være alt fra at jeg får sparket til radioatoren der står op af min seng, eller at jeg hamre knæet i væggen....  men ville helt klar ringe og høre lægen om du skulle være nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.