Kan de have lungebetændelse uden feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
2 svar
1 synes godt om
11. oktober 2013

Misser1989

Min søn på 9 mdr, har været mega snottet hele ugen, og lidt hoste. Det er så blevet meget værre med hosten hele ugen. Han hoster vildt meget, har været oppe ved ham 10 gange på en timE nu. Fordi han hoster så meget og man kan høre det gør ondt på ham. Men han har ikke feber? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Munder

Misser1989 skriver:

Min søn på 9 mdr, har været mega snottet hele ugen, og lidt hoste. Det er så blevet meget værre med hosten hele ugen. Han hoster vildt meget, har været oppe ved ham 10 gange på en timE nu. Fordi han hoster så meget og man kan høre det gør ondt på ham. Men han har ikke feber? 

Ja, det kan de godt. En kold lungebetændelse er uden feber, det har vi prøvet. Jeg blev ganske overrasket, da hun ikke havde andre symptomer end hoste, så er du i tvivl, så gå til lægen og få lyttet til lungerne.

Anmeld

11. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Munder skriver:

Ja, det kan de godt. En kold lungebetændelse er uden feber, det har vi prøvet. Jeg blev ganske overrasket, da hun ikke havde andre symptomer end hoste, så er du i tvivl, så gå til lægen og få lyttet til lungerne.

Fulstændig det samme med thea her! Det viste sig at hendes infiktionstal lå på 120, hvor de normalt ska ligge på 10, men vi havde bare troet at det var hendes asma der drillede, da hun ik havde andre symtomer! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.