Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lille Daniel fik feber i nat 38,3 så nu er han indlagt Jeg er pt hjemme ved Johanne men snart skifter Jeppe og jeg over, jeg er bare så ked, kan ikke klare at mine unger er syge
tudefjæs Monica
Han er kun en måned gammel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica P skriver: Min lille Daniel fik feber i nat 38,3 så nu er han indlagt Jeg er pt hjemme ved Johanne men snart skifter Jeppe og jeg over, jeg er bare så ked, kan ikke klare at mine unger er syge tudefjæs Monica Han er kun en måned gammel
Tauf skriver: Øhh nej. God bedring med ham. Håber ikke det er alvorligt
Øhh nej. God bedring med ham. Håber ikke det er alvorligt
Tak, de troede først det var meningitis, men det er heldigvis ikke.
Monica P skriver: Tak, de troede først det var meningitis, men det er heldigvis ikke.
Månsson skriver: Det er bare slet ik sjovt. ved de hvorfor? go bedring med ham
Det er bare slet ik sjovt. ved de hvorfor? go bedring med ham
De troede først det var meningitis men det er det heldigvis ikke, men de ved stadig ikke hvad det er, men nu har han fået antibiotika og har sovet det meste af dagen.
Yurie skriver: gudskelov for det. har han det bedre?
gudskelov for det. har han det bedre?
Han sover nu, har fået antibiotika men de ved stadig ikke helt hvad der er galt. Håber bare så meget at det snart er ovre.
Monica P skriver: De troede først det var meningitis men det er det heldigvis ikke, men de ved stadig ikke hvad det er, men nu har han fået antibiotika og har sovet det meste af dagen.
Tauf skriver: Uh lille pus
Uh lille pus
ja han er bare så lille kun lige en måned gammel, syntes sgu det skulle være ulovligt at ens børn bliver syge.
Monica
Monica P skriver: ja han er bare så lille kun lige en måned gammel, syntes sgu det skulle være ulovligt at ens børn bliver syge. Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128