Hej piger - Skriver anonym da dette indlæg ikke skal findes hos mig..
Jeg har denne "veninde" som jeg snakkede rigtig meget med i starten af barslen, vores børn har altid været meget sammen, imens vi var på barsel, hun var virkelig den veninde jeg manglede!
Som tiden gik og mit barn begyndte at kunne sidde, stå, gå, kravle imens hendes ikke rigtig fulgte trop, begyndte hun at samligne dem, hun begyndt at blive led, ond og mærkelig, hun begyndte at starte en konkurrence op, med hvem der kunne hvad osv, Imens jeg sidder og kigger på og lader hende ændre mig, jeg lader hende simpelthen bestemme hvornår mit barn skal sove, hvornår hun skal i dagpleje osv! - jeg lader mig blive manipulerer med fordi hun er så overbevisende, men så begynder hun at ignorere mig, hun svarer ikke på SMS, eller andet, hun begynder at skrive en masse onde ting i status osv, men overfor mig siger hun at det ikke er mig hun mener! 
Nå, vi aftaler så at nu er det nok, jeg skriver jeg savner den hun var engang, og om vi ikke bare kan nyde hinandens børn istedet for at konkurrere.. - vi starter på ny, men efter 1 dag går det galt! - Vi havde en aftale om at jeg skulle komme hen til hende, jeg skriver så til hende om vi stadig havde en aftale eftersom hun ikke havde kontaktet mig nærmere med tid osv, hun svarer ikke, det er nu 1 dag siden og hun har tilmed slettet sin facebook... Hmm... Jeg føler mig brugt, manipuleret med og ville ønske jeg var bedre til at sige fra, men jeg har nu lært af mine fejl, og ved hvad jeg skal blive bedre til.. - jeg tænker at jeg måske skal starte med at ignorere hende også, selvom det er en "veninde" jeg mister, så kan jeg bare ikke leve sådan mere..

Ville ikke så meget med dette indlæg, havde virkelig bare brug for at komme ud med det, kom gerne med et råd!