Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære jer,
Jeg skal i gang med 2. ins. forsøg på CFC. Men er endnu ikke blevet vandscannet....
Er der andre end mig, som er gået direkte til ins. uden vandscanning?
Alle andre undersøgelser har jeg dog fået.
På forhånd tak :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lillemy skriver: Kære jer, Jeg skal i gang med 2. ins. forsøg på CFC. Men er endnu ikke blevet vandscannet.... Er der andre end mig, som er gået direkte til ins. uden vandscanning? Alle andre undersøgelser har jeg dog fået. På forhånd tak :-)
Nu er jeg dog ikke bleve ins. Men jeg har været igang med hormoner og sprøjte, og det er først i denne cyklus (idag) jeg skal vandscannes..
isabellasmor skriver: Nu er jeg dog ikke bleve ins. Men jeg har været igang med hormoner og sprøjte, og det er først i denne cyklus (idag) jeg skal vandscannes..
TAK- syntes bare, når jeg hørte andre tale om det, at det var helt unormalt... Og at man ikke burde bruge sine forsøg på ins. så længe man ikke var vandscannet...
Vandscanning ?
Fik tjekket passage i æggelederne ved ikke om det er det du mener?
Det virker meget ulogisk at du ikke har fået en HSU inden du er startet i behandling. Det kan jo være at dine æggeledere er lukkede og så er behandlingen forgæves. Så det ville jeg bestemt snakke med klinikken om.
gædde/gitte skriver: er det HSU du mener??ja jeg tvang dem til at give mig en HSU da vi havde prøvet 3 IUI (2 gratis pga alle mulige problemer) simpelthen for at at udelukke at en defekt der - så jeg kunne få ro De (dr.lund ihvert fald) laver det kun ved begrundet mistanke om lukket ægledere
er det HSU du mener??ja jeg tvang dem til at give mig en HSU da vi havde prøvet 3 IUI (2 gratis pga alle mulige problemer) simpelthen for at at udelukke at en defekt der - så jeg kunne få ro De (dr.lund ihvert fald) laver det kun ved begrundet mistanke om lukket ægledere
Må jeg spørge hvorfor I betaler for behandlingen?
Det bliver man heller ikke sådan lige i Dronninglund. En jeg kender blev det først efter 4 mislykkede inseminering.
modesty skriver: Må jeg spørge hvorfor I betaler for behandlingen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128