Hmmm okay...med de svar I giver så tænker jeg at jeg jo nærmest er nødt til at give den væk. Den lille fejl jeg nævner er de dimser man lukker overlærredet med , men jeg har selv fikset dem så de virker. Så en decideret fejl er det ikke mere. Svarer lidt til hvis man skiftede en knap ud med en anden knap.
Jeg synes bare det er vildt at man skal længere ned end 2000kr for en trods alt så velfungerende vogn. Man kan jo ikke sammenligne den med Odder, Emmaljunga osv da det jo er en decideret byvogn og havde regnet med at det var en "kender" af Stokke der ville blive interresseret, for det er jo klart at hvis man skal bruge en tung gedigen vogn ala Odder så skal man ikke vælge Stokken.
Men på trods af alderen på vognen cirka 4år (brugt i knap 2) så er et hop fra nypris (cirka 10.000) ned til 2000,- eller mindre jo nærmest latterligt!?
Men heldigvis står jeg ikke og mangler pengene helt vildt, så tror bare jeg må beholde den og så give den væk hvis en i familien eller nogle venner skulle få lyst til den.
1000 tak for hjælpen piger 
Anmeld