Altså?? Hjælp mig lige piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. oktober 2013

Sørens

Hej piger

Sagen er den at jeg har en Stokke explory kombivogn til salg på både baby.dk, Den Blå avis og på Trendsales...naturligvis med samme tekst, billeder og pris alle steder

Den har nogle år på bagen men er  i god stand og har en enkelt fejl.

Jeg har sat den til 2000kr hvis man henter den selv. Den kostede over 10.000kr med alt udstyret da vi købte den tilbage i 2009 mener jeg det var.

Jeg mener selv at det er en yderst fair pris....men men folk er jo enten mega frække eller også forventer de en ny vogn for de 2000kr??? Ihvertfald har jeg fået nogle mærkelige henvendelser og nogle bud der er direkte skamløse!

Hvad mener I ?

Vær ærlige, bliver ikke fornærmet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Sørens

Sørens skriver:

Hej piger

Sagen er den at jeg har en Stokke explory kombivogn til salg på både baby.dk, Den Blå avis og på Trendsales...naturligvis med samme tekst, billeder og pris alle steder

Jeg har sat den til 2000kr hvis man henter den selv. Den kostede over 10.000kr med alt udstyret da vi købte den tilbage i 2009 mener jeg det var.

Jeg mener selv at det er en yderst fair pris....men men folk er jo enten mega frække eller også forventer de en ny vogn for de 2000kr??? Ihvertfald har jeg fået nogle mærkelige henvendelser og nogle bud der er direkte skamløse!

Hvad mener I ?

??

Anmeld

10. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Sørens skriver:

Hej piger

Hvad mener I ?

Jeg synes prisen er fair når man tænker på hvad den har kostet fra start. Men ville ikke selv give 2000 da jeg synes den ser meget slidt ud. Men igen fair i forhold til ny pris.

Anmeld

10. oktober 2013

L&V

Sørens skriver:

Hej piger

Hvad mener I ?

Jeg købte en super fin odder på xdream stel til 2000 og den ka jo bruges til han er 3år så det syntes jeg er fair. Tænker at den er meget lille og det ville gøre udslaget for mig og ja som du selv skriver er den slidt så jeg ville nok heller ik gi 2000

Anmeld

10. oktober 2013

Maria-s

Hmmm altså hvad jeg lige kan skimte på DBA så er din pris meget lig hvad der ellers er. Men du skriver den har en enkelt fejl, det kommer jo lidt an på hvad den er  

personligt ville jeg nok ikke selv give 2000 kr for en brugt vogn, hvor der ikke længere er nogen garanti på. Men det er også bare fordi jeg tænker på hvor meget vores egen barnevogn er blevet slidt i fjedring mv på 2,5 år og det er ellers også hvad jeg betegner som en fornuftig vogn (Brio).

Anmeld

10. oktober 2013

Troldemommi

Jeg syntes den er super, og hvis du ikke boede så langt væk kunne jeg også være fristet til at købe den, syntes prisen er fin, de koster jo kassen fra ny af 

Men farum, det er jo helt over på sjælland 

Monica

Anmeld

11. oktober 2013

Sørens

Hmmm okay...med de svar I giver så tænker jeg at jeg jo nærmest er nødt til at give den væk. Den lille fejl jeg nævner er de dimser man lukker overlærredet med , men jeg har selv fikset dem så de virker. Så en decideret fejl er det ikke mere. Svarer lidt til hvis man skiftede en knap ud med en anden knap.

Jeg synes bare det er vildt at man skal længere ned end 2000kr for en trods alt så velfungerende vogn. Man kan jo ikke sammenligne den med Odder, Emmaljunga osv da det jo er en decideret byvogn og havde regnet med at det var en "kender" af Stokke der ville blive interresseret, for det er jo klart at hvis man skal bruge en tung gedigen vogn ala Odder så skal man ikke vælge Stokken.

Men på trods af alderen på vognen cirka 4år (brugt i knap 2) så er et hop fra nypris (cirka 10.000) ned til 2000,- eller mindre jo nærmest latterligt!?

Men heldigvis står jeg ikke og mangler pengene helt vildt, så tror bare jeg må beholde den og så give den væk hvis en i familien eller nogle venner skulle få lyst til den.

1000 tak for hjælpen piger

Anmeld

11. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg har købt en brugt odder fra 1998 til 2000kr, så vil mene din pris er helt fair.
Den jeg havde købt var ikke slidt eller andet, men nu er din ikke så gammel og koster noget mere i nypris, så mindre vil da være at give den væk.

Anmeld

11. oktober 2013

Mor til Majbørn

Sørens skriver:

Hej piger

Hvad mener I ?

Jeg ville ikke give 2000 kr for en brugt vogn, der er 4-5 år gammel. Uanset før-prisen og tilbehøret. Det handler dog også om hvor meget rust det er, og hvor slidt den ser ud (men det ved jeg ikk noget om).

Rent faktisk synes jeg at folk tager nogle høje priser for deres brugte ting - og når jeg selv har ting til salg på DBA er jeg altid klar til at handle eller slå noget af prisen. Så det kan være, at folk gerne vil handle om pengene - og det er der jo ingen skam i at forsøge.

Anmeld

11. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Sørens skriver:

Hej piger

Hvad mener I ?

Jeg ville aldrig selv sælge noget til den pris hvis den ser relativt slidt ud også selvom den var dyr. Men det er jo hvad man er til, på et tidspunkt falder der jo en over din vogn som ikke har noget imod at give de penge

Og ja folk er frække og skamløse, sådan er det, men det skal du jo bare se bort fra.
Jeg er selv utrolig nærrig ang brugte ting og vil nærmest have det foræret. Jeg købte i går selv 2 store brugte antikke skabe og ville ikke give mere end 500 kr alt og det fik jeg dem til  Det kommer an på om sælger bare skal af med det eller vil have penge i lommen 

Så gør som du synes er rimeligt - køberen skal nok komme en dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.