at gøre sig mere spændende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
4 synes godt om
10. oktober 2013

lille fnug

Hmm jeg forstår ikke hvorfor folk lyver om specifikke historier. Havde en studie veninde på et tidspunkt som kunne fortælle de mest utrolige historier om hendes eget liv og egne oplevelser. De fleste viste sig så at være (vandre-) historier hun havde læst!

Har læst et indlæg her på siden, som viser sig at være løgn. Jeg håber det er mig der husker forkert. Men mener bestemt der er en som har kørt bag en bus i ålborg, med en reklame hvor en ung mand udtaler at man kun bliver gravid ved voldtægt hvis man nyder det!
Der er så bare et problem, det er pure opspind! Det er et billed der er på facebook, men det har aldrig været en reklame på en bus!
Hvorfor komme med sådan en latterlig løgn?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

baby012

Måske for at skabe splid omkring de der anti abort orginationer .. ?  

hvis man selv er for abort ? 

Den kom jo lidt efter de hvide kors  

Anmeld

10. oktober 2013

lille fnug

baby012 skriver:

Måske for at skabe splid omkring de der anti abort orginationer .. ?  

hvis man selv er for abort ? 

Den kom jo lidt efter de hvide kors  

Ja du har nok ret. Har bare så svært ved at forstå man har behov for at lyve og især om sådan noget

Anmeld

10. oktober 2013

baby012

lille fnug skriver:

Ja du har nok ret. Har bare så svært ved at forstå man har behov for at lyve og især om sådan noget

Helt enig  

Anmeld

10. oktober 2013

Carina:-)

lille fnug skriver:

Hmm jeg forstår ikke hvorfor folk lyver om specifikke historier. Havde en studie veninde på et tidspunkt som kunne fortælle de mest utrolige historier om hendes eget liv og egne oplevelser. De fleste viste sig så at være (vandre-) historier hun havde læst!

Har læst et indlæg her på siden, som viser sig at være løgn. Jeg håber det er mig der husker forkert. Men mener bestemt der er en som har kørt bag en bus i ålborg, med en reklame hvor en ung mand udtaler at man kun bliver gravid ved voldtægt hvis man nyder det!
Der er så bare et problem, det er pure opspind! Det er et billed der er på facebook, men det har aldrig været en reklame på en bus!

Det indlæg husker jeg godt,og var dybt rystet-

Er rigtig glad for at du skriver det var en løgn,altså ikke at en lyver,men at det heldigvis ikke var sandt at busser kører rundt med sådan en tekst....

Men ja det var nok for at skabe ballade om hele abort diskutionen som kørte herinde.

Anmeld

10. oktober 2013

lille fnug

Carina:-) skriver:

Det indlæg husker jeg godt,og var dybt rystet-

Er rigtig glad for at du skriver det var en løgn,altså ikke at en lyver,men at det heldigvis ikke var sandt at busser kører rundt med sådan en tekst....

Men ja det var nok for at skabe ballade om hele abort diskutionen som kørte herinde.

Det stod i hvert fald på tekst tv at det var en stor facebook løgn. Stoler lidt mere på tekst tv end hvad folk skriver herinde...

Anmeld

11. oktober 2013

Mor til Majbørn

lille fnug skriver:

Jeg lyver også - men mest om min vægt og hvornår det er mere min mands skyld, end min

... men kender også nogle enkelte der lyver heeeelt sindssygt om deres børns evner - f.eks. hvor rent og flydende de taler, og når man så møder dem, tænker man 'øøhhh... han kan ikk sammensætte sætninger - hvorfor har du løjet om det?'

Det er altså også lidt mærkeligt at lyve om det, for herregud - børn udvikler sig i forskellige faser, og min dreng er f.eks. lidt bagud i sprog (men foran på motorik - åbenbart) - men det ville jeg da næppe lyve om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.