Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Årh er det dig!! Ja så er jeg jo så meget mere med... Uha, vidste ikke du også var herinde? Men ja, så har vi da mødt hinanden mange gange
Årh er det dig!! Ja så er jeg jo så meget mere med... Uha, vidste ikke du også var herinde? Men ja, så har vi da mødt hinanden mange gange
Taaaadaaaaa... jooo det er mig
ja det har vi nemlig ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lucas<3 skriver: Jeg har mødt benjaminsmor fordi vi bor ter på hinanden og væltes drenge leger meget sammen og så tror jeg, jeg har mødt dig på loppemarket i Viborg for et par år siden sammen med anders
Jeg har mødt benjaminsmor fordi vi bor ter på hinanden og væltes drenge leger meget sammen
og så tror jeg, jeg har mødt dig på loppemarket i Viborg for et par år siden sammen med anders
Hehe... Det synes jeg ikke at huske... Måske mødte jeg dig ikke men du sagde hej til Anders? I don't know, men jeg har også hukommelse som en si
stjernehimmel skriver: Taaaadaaaaa... jooo det er mig ja det har vi nemlig ;-)
Vildt at du også er herinde Total hemmelig nemlig
Muhmi skriver: Det var altså bare total super at møde dig og din mor Du var faktisk ligeså sød som jeg regnede med hihihi Glæder mig til næste gang (Hvor jeg forhåbentlig er mere hjemme og du kan være her lidt længere ) Nu kender du jo vejen hihihi
Det var altså bare total super at møde dig og din mor Du var faktisk ligeså sød som jeg regnede med hihihi Glæder mig til næste gang (Hvor jeg forhåbentlig er mere hjemme og du kan være her lidt længere )
Nu kender du jo vejen hihihi
Ih det var også dejligt at møde dig og din familie!
Hvor har du bare en flink mand og et par lækre unger
Glæder mig SÅ meget til at se hvad du får malet til mig. Min mor ævlede løs om "hendes" maleri hele vejen hjem i bilen
PS: Forventer nybagt cheececake og cafe latte næste gang vi ses
Jeg har i dag mødt M(: og Emmagirl, vi var i legestue med vores unger
Muhmi skriver: Af Faith Det bliver hyggeligt regner jeg med Hun skal op og kigge på mine malerier og bestille et af mig Iiih, jeg glæder mig rigtig meget Så har jeg efterhånden mødt et par stykker herinde fra... Har du mødt nogen herinde fra og er der nogen du gerne ville møde en dag? Hugsies!
Af Faith Det bliver hyggeligt regner jeg med
Hun skal op og kigge på mine malerier og bestille et af mig
Iiih, jeg glæder mig rigtig meget
Så har jeg efterhånden mødt et par stykker herinde fra...
Har du mødt nogen herinde fra og er der nogen du gerne ville møde en dag?
Hugsies!
Jeg har mødt nattergalen
Ville gerne møde flere af jer søde ladies
Jeg har ikke mødt nogle direkte.
Kun indirekte - er gædde/gitte's stalker
Vi ses helt uden hun ved det.
Faith skriver: Ih det var også dejligt at møde dig og din familie! Hvor har du bare en flink mand og et par lækre unger Glæder mig SÅ meget til at se hvad du får malet til mig. Min mor ævlede løs om "hendes" maleri hele vejen hjem i bilen PS: Forventer nybagt cheececake og cafe latte næste gang vi ses
Hahahah, hvor lækkert jeg synes det er så fedt at hun faldt for det maleri
Ja det var ellers ærgerligt at I ikke lige nåede lidt cheesecake med, den var nemlig god haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128