Feriepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
12 svar
4 synes godt om
10. oktober 2013

Meilby

Hejsa!

er her nogen der har forstand på feriepenge? Jeg har 8600 tilgode i feriepenge fra kommunen fra sidste år og får nu su - Wat to do? Der står noget om en attestation på feriekortet, men hvem skal jeg ha den fra? :/

Håber nogen kan hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

hesøth

Meilby skriver:

Hejsa!

er her nogen der har forstand på feriepenge? Jeg har 8600 tilgode i feriepenge fra kommunen fra sidste år og får nu su - Wat to do? Der står noget om en attestation på feriekortet, men hvem skal jeg ha den fra? :/

Håber nogen kan hjælpe  

Ring til dem der har udstedt feriekortet...

Anmeld

10. oktober 2013

Meilby

hesøth skriver:

Ring til dem der har udstedt feriekortet...

Har kontaktet min gamle chef, men han siger at det ikke er ham der skal underskrive :/

Anmeld

10. oktober 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Meilby skriver:

Har kontaktet min gamle chef, men han siger at det ikke er ham der skal underskrive :/

Det er din nuværende arbejdsgiver som skal skrive det under. Hvis ikke du er i job, er det dagpengekontoret, eller hvad det nu hedder. Du bliver jo så trukket i løn/indkomst i den periode du holder ferie og får feriepenge udbetalt.

Anmeld

10. oktober 2013

stjernehimmel

Meilby skriver:

Hejsa!

Håber nogen kan hjælpe  

Den har jeg lige været igennem..... 

Hvis is du ik arbejder nu men kun får su går du på kommunen og så skal de skrive under, så sende du den ind til det sted der står på feriekortet.... Og vupti så kommer pengene... Og du behøver ikke holde ferie når du får dem og su skal du intet gøre ved dem får u kvit og frit oveni 

Anmeld

10. oktober 2013

Hjaltesmor

2skønnebørn skriver:

Det er din nuværende arbejdsgiver som skal skrive det under. Hvis ikke du er i job, er det dagpengekontoret, eller hvad det nu hedder. Du bliver jo så trukket i løn/indkomst i den periode du holder ferie og får feriepenge udbetalt.

Man bliver ikke trukket i dagpenge, hvis ikke man får dagpenge (man kan ikke trække noget fra 0 kr)

Feriepengene er uafhængige af din su, så dem får du oveni (som var det et studiejob)

Anmeld

10. oktober 2013

Meilby

stjernehimmel skriver:

Den har jeg lige været igennem..... 

Hvis is du ik arbejder nu men kun får su går du på kommunen og så skal de skrive under, så sende du den ind til det sted der står på feriekortet.... Og vupti så kommer pengene... Og du behøver ikke holde ferie når du får dem og su skal du intet gøre ved dem får u kvit og frit oveni 

Det er jo kommunen jeg har været ansat af - har været i en vuggestue - er det så stadig bare kommunen jeg går på?  Det er Viborg kommune det skal sendes til jo

Anmeld

10. oktober 2013

Hjaltesmor

Meilby skriver:

Det er jo kommunen jeg har været ansat af - har været i en vuggestue - er det så stadig bare kommunen jeg går på?  Det er Viborg kommune det skal sendes til jo

Jep det er det. Det gjorde jeg også, da jeg havde feriepenge til gode fra et kommunalt studiejob.

Anmeld

10. oktober 2013

stjernehimmel

Meilby skriver:

Du skal bare få den underskrevet i borgerservice og så kan du nok aflevere den med det samme.....ellers sende den til Viborg kommune og skrive det der stod mhr attencion i parantes efter adressen 

Anmeld

10. oktober 2013

Meilby

Hjaltesmor skriver:

Jep det er det. Det gjorde jeg også, da jeg havde feriepenge til gode fra et kommunalt studiejob.

Mit er så godt nok fra mit job inden jeg startede på su, det er fra ferieåret 2011/2012 altså det der skal udbetaler senest april 2014, men så vil jeg da gå på kommunen.. Nogen havde nemlig sagt noget om at jeg egentlig ikke har krav på dem nu når jeg ikke holder feriet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.