Min kontakt person er stoppet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er på klinikken i Horsens og har haft en rigtig sød kontakt person der oppe når jeg har følt mig ked af det eller andet ved en af de andre har jeg bare kun ringe til hende.

Men idag da jeg ringer for at snakke siger de hun er stoppet 30 september. Kan mærke jeg blev rigtig ked af det og har ikke lyst til at være der mere hun er den eneste hvor jeg føler det er oka at vi er i behandling så unge jeg er 23

sys de andre virker sure og ikke forstående

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

tweety2060

øv hvor træls!
det betyder bare SÅ meget at føle sig hørt og forstået især i behandling! Men syntes også det er vild ærgeligt hvis I stopper der! fordi hun ikke længere er tilknyttet.
vil bare give dig et kæmpe

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

øv hvor træls!
det betyder bare SÅ meget at føle sig hørt og forstået især i behandling! Men syntes også det er vild ærgeligt hvis I stopper der! fordi hun ikke længere er tilknyttet.
vil bare give dig et kæmpe

Håber på en ny sød kontakt person og at jeg bare har været uheldig med de andre personer jeg har snakket med. Ellers vil jeg måske til Odense. Har hørt meget godt om dem

Anmeld

10. oktober 2013

tweety2060

nu kender jeg jo hverken dig, jeres situation eller personalet, men jeg har flere gange følt mig talt ned til og "ikke hørt" af personalet. Jeg har valgt at sige fra, for det er mig der er følelsesmæssigt involveret og "den der føler det på egen krop". Jeg har oplevet at ringe ind- desperat for at få hjælp, da jeg igen igen begyndte at bløde efter æo og med spinkel stemme spørge om der ikke var noget vi kunne gøre? Hvor spl, svarede " Hvad vil du have jeg skal sige?"
tja måske det er jeg ked af at høre, eller bare lidt menneskelig følelse?
i selve øjeblikket fik jeg ikke sagt noget, for jeg var så ked af det og paf, men dagen efter ringede jeg op og fik sagt at jeg ikke synes det var ok sagt!

håber for dig at du får en god kontakt person Ellers må du sige fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.