Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Faldt lige over listen her over et rejseselskabs dummeste ferieklager. Den er simpelthen så hylende morsom og alligevel lidt skræmmende. Tænkt, at man kan være SÅ uvidende eller bare forsøge at få scoret nogle penge på et tyndt grundlag
http://ferieliv.dk/2013/41/Her-er-de-dummeste-ferieklager.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Faldt lige over listen her over et rejseselskabs dummeste ferieklager. Den er simpelthen så hylende morsom og alligevel lidt skræmmende. Tænkt, at man kan være SÅ uvidende eller bare forsøge at få scoret nogle penge på et tyndt grundlag http://ferieliv.dk/2013/41/Her-er-de-dummeste-ferieklager.aspx
Tror det er penge det går ud i.Nu har de fået deres rejse (og var sikkert fint tilfredse) men brokker sig så, for at de kan få nogle af pengene tilbage (altså billigere rejse)
Sådanne folk skulle da aflives, hvor er det pinligt
Sisse Vinther skriver: Tror det er penge det går ud i.Nu har de fået deres rejse (og var sikkert fint tilfredse) men brokker sig så, for at de kan få nogle af pengene tilbage (altså billigere rejse) Sådanne folk skulle da aflives, hvor er det pinligt
Det håber jeg faktisk lidt det er, for det er sørme nogle sjove argumenter de kommer med Underholdende er det dog
Havanagila skriver: Ej helt ærligt det må da være fup? Hahaha Jesus. Stranden var for sandet.Og jeg giver jer skylden for at jeg nu er gravid fordi vi ikke fik enkelt senge hahahaAmen altså. Men ja går den så går den.
Ej helt ærligt det må da være fup? Hahaha Jesus. Stranden var for sandet.Og jeg giver jer skylden for at jeg nu er gravid fordi vi ikke fik enkelt senge hahahaAmen altså. Men ja går den så går den.
Ja, det kunne jo være, at man fik sin rejse lidt billigere Haha, ja, eller at de ikke havde fået at vide, at der var så mange udlændinge... I UDLANDET!!!! Haha
C-Dog skriver: Ahahaha :-D
Ahahaha :-D
Omend ikke andet, kan man da altid more sig lidt på deres bekostninger
Benjamins'mor skriver: Så den godt på facebook den anden dag og tænkte mit.
Så den godt på facebook den anden dag og tænkte mit.
Deter også der jeg lige faldt over den Hehe, det er altså også bare så træls når taxachaufføren er spansk... i spanien
Ayasmor skriver: Deter også der jeg lige faldt over den Hehe, det er altså også bare så træls når taxachaufføren er spansk... i spanien
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128