Rose 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

Benjamins'mor

Stort tillykke med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

tekop89

Janne T. skriver:

I dag bliver min store pige 2 år!! Det er jo for vildt!! Vi skal til 2 års unders. i morgen, men hun er cirka 89 cm og 12,6 kg efter egne mål.

Åååh jeg forstår ikke, at hun er så stor, det fantastiske lille menneske! Vi fejrede hende med morgensang og boller, og nu bliver hun fejret i VS. Senere tager vi ud til mine svigerforældre, hvor hun fejres og får sine gaver. Og så skal hun fejres både lørdag og søndag!

Ej, hvor er hun bare smuk og totalt nuttet!  Hun minder lidt om hende fra pampers reklamen. ("i feel pretty")

Hun er halvt koreaner, ikke?

Min kæreste og jeg venter barn d. 4. maj. Han er adopteret fra korea, så ELSKER når jeg ser børn der er halvt koreanske. 

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Sisse Vinther skriver:

Tillykke med din guldklump!

Tusind tak 

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

twinny skriver:

stort tillykke med hende.

Tusind tak 

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Ayasmor skriver:

Årh, hvor er hun bare SÅ skøn. Elsker hendes krøllede år og fantastiske brune øjne. Jeg husker tydeligt da du ventede hende og du var så frustreret over, at hun bare ikke ville komme. Og nu er det allerede 2 år siden Stort tillykke med Roses 2. fødselsdag

Sad i øvrigt i min sidste nattevagt og faldt så over din mors hjemmeside med hækleopskrifter Lidt sjovt, for jeg kunne med det samme genkende Rose og James og tænkte først, at det var da lidt spøjst med deres billeder. Indtil jeg så kunne læse, at det var din mor

Tusind tak  Jeg forstår heller ikke det allerede er 2 år siden!Og heller ikke at jeg på det år har oplevet det hele én gang til med James! Er simpelthen så stolt af min lille pige

Haha ja, det var godt det var min mor og ikke en fremmed!

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Loa skriver:

Kæmpe tillykke med hende!!

Og hvor er hun skøn med det lille flag

Tusind tak 

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Havanagila skriver:

Stort tillykke med hende

Tusind tak 

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

TrineMine86 skriver:

Stort tillykke med smukke Rose, hun ser simpelthen så skøn ud  I må have nogle gode dage når der skal fejres fødselsdag 

Tusind tak 

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

modesty skriver:

Tillykkeeeee!  (på tirsdag er det vores tur - glæder mig!)

Tusind tak  Kan godt forstå du glæder dig! Jeg glædede mig faktisk endnu mere end når jeg selv har fødselsdag Det er nok også fordi det er den første fødselsdag hvor de begynder lige så stille at forstå hvad det handler om

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.