Nybyggerne på TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
10 svar
5 synes godt om
10. oktober 2013

mommy1991

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg er en meget stolt lillesøster/moster/svigerinde, og så må man vel gerne prale lidt engang i mellem  

Min seje storesøster, svoger og to nevøer er med i det nye program på TV2 der hedder "Nybyggerne" der havde premiere i går.

Hvad synes I om det de havde lavet? Og om programmet generelt? 

Hvis I ikke så det, kan I se det soveværelse de lavede i går på deres facebookside. Og så kan det klart anbefales at se med næste onsdag - det er fire sjove, vidt forskellige par - GOD underholdning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Guldet

Det så jeg - total yndlings program fremover!! Jeg synes faktisk at din storesøster og hendes mand havde lavet det sejeste soveværelse! for alle parrene lov til at få husene til sidst?

Anmeld

10. oktober 2013

Troldemommi

emmagirl skriver:

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg er en meget stolt lillesøster/moster/svigerinde, og så må man vel gerne prale lidt engang i mellem  

Min seje storesøster, svoger og to nevøer er med i det nye program på TV2 der hedder "Nybyggerne" der havde premiere i går.

Hvis I ikke så det, kan I se det soveværelse de lavede i går på deres facebookside. Og så kan det klart anbefales at se med næste onsdag - det er fire sjove, vidt forskellige par - GOD underholdning 

Var det ikke dem der lavede et tøjstativ af rør? Det så godt ud syntes jeg

Monica

Anmeld

10. oktober 2013

Trekløver(:

emmagirl skriver:

De havde klart lavet det fedeste soveværelse efter min mening  Holder så meget med dem 

Det er et rigtig godt program, men nu elsker jeg også stort set alle boligprogrammer ! 

Anmeld

10. oktober 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
emmagirl skriver:

Ej hvor sejt!

Jeg synes faktisk, at de havde valgt en super fed stil og design til deres soveværelse, og deres var altså også pænere og mere gennemført end dem der fandt igår..

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Det så jeg - total yndlings program fremover!! Jeg synes faktisk at din storesøster og hendes mand havde lavet det sejeste soveværelse! for alle parrene lov til at få husene til sidst?

Nej, det er kun ét af parrene der vinder huset - men de resterende må jo selvfølgelig gerne købe deres eget  

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

Monica P skriver:

Var det ikke dem der lavede et tøjstativ af rør? Det så godt ud syntes jeg

Monica

Jo, det var det Mega kreativt! Forstår slet ikke hvor min søster han den kreativitet fra - jeg er ANTIkreativ

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

M_V skriver:

De havde klart lavet det fedeste soveværelse efter min mening  Holder så meget med dem 

Det er et rigtig godt program, men nu elsker jeg også stort set alle boligprogrammer ! 

Hehe, det lyder godt Jeg synes også klart at de var bedst - men som sagt er jeg jo nok noget farvet!

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

Anitsithc skriver:

Ej hvor sejt!

Jeg synes faktisk, at de havde valgt en super fed stil og design til deres soveværelse, og deres var altså også pænere og mere gennemført end dem der fandt igår..

Hehe, ja det synes jeg også - men dommerne kunne åbenbart godt lide stilladssengen  Sådan er det.. Heh!

Anmeld

10. oktober 2013

Trekløver(:

emmagirl skriver:

Hehe, det lyder godt Jeg synes også klart at de var bedst - men som sagt er jeg jo nok noget farvet!

Det er da nok rigtigt. Kan vel ikke undgås 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.