Skuffer, ked af det, græder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. oktober 2013

CH2012

Dette er første gang, at jeg er blevet så ked af at have fået menstruation... Og oveni at skulle døje med at være så ked af det som jeg er denne gang, er smerterne uudholdelige... Jeg er ked af det, skuffet, træt, hormonerne kører op og ned, og jeg har ondt...
Jeg vil forsøge at sove og bare glemme det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Team Putte

CH2012 skriver:

Dette er første gang, at jeg er blevet så ked af at have fået menstruation... Og oveni at skulle døje med at være så ked af det som jeg er denne gang, er smerterne uudholdelige... Jeg er ked af det, skuffet, træt, hormonerne kører op og ned, og jeg har ondt...

Anmeld

10. oktober 2013

Maria-s

Det er jeg ked af at læse  håber sådan for jer at det snart bliver jeres tur 

Anmeld

10. oktober 2013

CH2012

Team Putte skriver:

M

Mange tak

Anmeld

10. oktober 2013

CH2012

Maria-s skriver:

Det er jeg ked af at læse  håber sådan for jer at det snart bliver jeres tur 

Mange tak
Søvnen har hjulpet lidt, og græder ikk mere... Men er udmattet og skuffet. Denne dag vil jeg forsøge bare at forkæle mig selv.

Anmeld

10. oktober 2013

Sisse Vinther

CH2012 skriver:

Øv på øv... Mon ikke det snart sker?
Gammel ammestuehistorie jeg har hørt; Du bliver (næsten) med sikkerhed gravid hvis i elsker fra menstruationen hører op og 10 dage frem, da det er der en kvinde er mest frugtbarmodtagelig (ja, jeg kan ikke lige huske det rigtige ord )

Held og lykke

Anmeld

10. oktober 2013

tweety2060

10. oktober 2013

modesty

Sisse Vinther skriver:

Øv på øv... Mon ikke det snart sker?
Gammel ammestuehistorie jeg har hørt; Du bliver (næsten) med sikkerhed gravid hvis i elsker fra menstruationen hører op og 10 dage frem, da det er der en kvinde er mest frugtbarmodtagelig (ja, jeg kan ikke lige huske det rigtige ord )

Held og lykke

Man bliver ikke (næsten) med sikkerhed gravid blot fordi man har sex omkring ægløsningstidspunkt.

Anmeld

10. oktober 2013

FogL

Vil lige give en krammer

Ved hvad du føler

Anmeld

10. oktober 2013

Manna

Også en krammer herfra.
Selvom der måske ikke er så mange, der svarer, kan du være sikker på, at der er rigtig mange, der rigtig mange gange har stået i samme situation.
Så du er ikke alene og vi føler med dig.
Kram.
Manna (som endelig blev gravid efter "bare" 13 måneder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.