sagen er den jeg venter tvillinger med en jeg ikke er sammen med, har 14 dage tilbage inden igangsættelse og derfor list sat det krav at det nok var på tide vi blev enige om nogle navne, eller ihvertfald kom med nogle forslag. problemet ligger så i at vi faktisk var blevet enige om et pigenavn, men fordi jeg så ikke kan lide det drenge navn han synes vil han nu heller ikke hun skal hedde det vi blev enige om....
sagde så at så måtte vi jo prøve at foreslå nogle andre navne hvilket åbenbart satte hans pis mere i kog, fordi man åbenbart måtte "give og tage" men har lidt den holdning (desværre) at et navn ikke skal vælges ud fra den holdning, da det er mig der skal sige navnet hver dag, udover det er det navn han synes drengen skal hedde det samme som min fætter hedder hvilket jeg synes er for kompliceret, men kan han slet ikke sætte sig ind i da han ikke snakker med nogen i hans familie.....
nå men den blev afsluttet med at vi jo så måtte lave 10 nye drenge navne og 10 nye pigenavne, hvilket jeg faktisk blev sur og irriteret over da han jo selv var gået med til pgienavnet, men reagere som et børnehavebarn der ikke får sin vilje og derfor kunne hun jo så heller ikke hedde det -.-
men ud af det blå siger han så at han så heller ikke synes de skal døbes, hvilket i min familie er en tradition, og min anden søn også er døbt, og igen skabte han sig som et børnehavebarn, fordi han mente han slet ikke havde noget at skulle ahve sagt...
aner slet ikke hvordan jeg skal håndtere det, skal siges det faktisk var planlagt at vi skulle have et barn, men han valgte så at være utro et par gange eller 20 og det kunne jeg ikke leve med og smed derfor kortene på bordet.....
men hvad gør man når man overhovedet ikke kan blive enige om noget som helst???
Anmeld